![]() |
winter = kut
wat is het toch sávonds , als je met wat maten buiten staat enz tyfus koud zeg , niet normaal , laat de zomer maar komen :kwaaist:
|
Re: winter = kut
idd ik kon gisteravond niet meer warm worden, helemaal verkouden enzo door die winter:(
|
en als het zomer is lopen ze weer te klagen dat het te warm is en dat ze liever de winter hebben :x
|
i :love: winter :yes:
je moet ook niet buiten gaan staan als het vriest :p |
Citaat:
|
winter is leuk :d
|
Mijn huid word zo tyfus droog van die snijdende wind!
|
winter is leuk :yes: :)
gezelliej met zn allen bij de kachel ;) snachts lekker dicht tegen je vriendje aan kruipen :) |
Re: winter = kut
Citaat:
Eindelijk iemand die het snapt! ;) |
zure lucht cker :+
|
eb zin om weer es te schaatsen op natuurijs
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik leg dan lekker op het strand te zoennen!! :Y) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral als je daarvoor ff heb gezwommen!! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dat nog nooit op het strand gedaan.. |
wie gaat er dan ook 's avond met zn maten buiten staan met dit weer.. Ga ergens binnen zitten ofzo :P
|
Citaat:
Dat zei je zelf :+ Kijk maar een paar posten omhoog ;) |
Citaat:
|
WINTER!!! WINTER!!! WINTER!!! WINTER!!! WINTER!!! WINTER!!! WINTER!!! WINTER!!! WINTER!!! WINTER!!!
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
SOenah soenah soenah soenah soenah maak me geeeeeeeeek (toen ik dat voor het eerst om men werk zong dat een vriendin van mij dat ik zong : zoenen zoenen maak me geil ghehe *)) Maak me geeeeeeeeeeek hey swa wat sta je nou te staan joh je ziet der goed uit jonge je moet gewoon lekker naar der toe gaan fallow me, kom Soepelende heupen 'Swaaie met die handen Swaaiee Swaaaaaie zakken zakken zakken zakken jaaaajaaaa het gaat goed *schreeuw* We zijn een hit babyyyy Soenah soenah soenah soenah soenah soenah soenah *euhm* pardon :) |
heeft dr iemand gister nog leuk een sneeuwballen gevecht gehouden...? ghihi...
me vriendje heeft nu trouwens wel een toepassende achternaam....Winter...!! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.