![]() |
minst leuke van vakantie
als je op vakanie bent geweest
wat vond je dan het minst leuk van je vakantie ik vond het minst leuk het zwembad en de toegang naar het zwembad |
vakantie begint maandag pas bij me :+
|
Ehm ik zal wel over mijn zomervakantie-vakantie vertellen.
Ik vond het minst leuk dat toen ik thuis was, al die leuke mensjes moest missen :( |
van de zomervakantie: Je vriend missen :yes:
|
welke vakantie? :? :(
|
Citaat:
|
als je bijvoorbeeld in indonesie of turkije bent, waar alles heel goedkoop is.. dat je niet teveel mee kunt nemen, de nieuwste dvd's die hier nog in de bios draaien, of sigaretten voor maar 80 cent ofzo :+
|
Citaat:
:yes: |
het minst leuke? Euh, welke vakantie? Ik heb er geen gehad eigenlijk :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat de tijd zo snel is gegaan :(
|
Citaat:
|
je niet echt veel meer herinneren van je vakantie :)
|
al mijn vakanties zijn helemaal leuk :)
|
me vakantie begint pas :D
|
mijn zus
|
Citaat:
|
het minst leuke aan de vakantie vind ik dat hij op een gegeven moment weer is afgelopen.. :( en dat altijd als je weer terugkomt in nedrland, nog al mn vrienden weg zijn.. dus dan is het zo saai..
|
Citaat:
Of dat was al september zeker :) |
Vertraging van 6 uur op parijs charles de gaulle vliegveld door technische storing (jaja, volgens mij iets heeeeeel anders :{ )
en daarna nog 9 uur in het vliegtuig moeten zitten..Ik was bij aankomst hotel 23 uur wakker 8{ :kwaaist: |
Citaat:
euhm 2 weekenden geleden was ik bij vrienden thuis blijven slapen en die knul snurkt nogal 8{ 8| en vorige week in Doetinchem bedden waren kut 3 dagen nie geslapen :p |
de laaste dag, wil niet dat het is afgelopen8|
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.