![]() |
typ ik bij Word..
rationeel-emotioneel
is fout. en als correctie geeft Word draaitoneelemotioneel ?! Word is dom :p |
Nee.. Microsoft is dom
|
lol:+ :+
|
draaitoneelemotioneel....,wat zou dat zijn zeg :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
U hebt gezocht op draaitoneelemotioneel:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. |
Citaat:
Uw zoekbewerking - draaitoneelemotioneel - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd Geen resultaten voor "draaitoneelemotioneel". Suggesties: - Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn. - Probeer andere zoektermen. - Maak de zoektermen algemener. |
ratio = cirkel
tioneel maakt ie toneel van emotioneel blijft hetzelfde dus draai(cirkel)toneelemotioneel. |
wat is een draaitoneel dan :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: typ ik bij Word..
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: typ ik bij Word..
Citaat:
Word kent niet voor niets NEDERLANDSE LIBRARIES complete gegevensbestand van woorden is dan opgebouwd uit NEDERLANDSE woorden..en is niet samengesteld vanuit vertalingen uit het engels... *sigh* en dat moet informatica gedaan hebben ;/ |
Re: Re: Re: typ ik bij Word..
Citaat:
engels is in meerdere malen stukken makkelijker voor een computer om te begrijpen *sigh* soms denk jij ook maar dat je alles weet :O |
Re: Re: Re: Re: typ ik bij Word..
Citaat:
overigens is het niet de computer die dingen begrijpt, maar het (door mensenhanden) geschreven programma, een computer voert enkel instructies uit. |
Re: Re: Re: Re: typ ik bij Word..
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: typ ik bij Word..
Citaat:
8| |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: typ ik bij Word..
Citaat:
|
geen ruzie maken, dat doe je maar via pm:p maar word is idd geen goed programma qua grammatica en woordenkennis
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: typ ik bij Word..
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.