Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   wat zegt je horoscoop? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=38372)

AmbyPur 26 October 2003 11:57

wat zegt je horoscoop?

:D http://www.hetnet.nl/horoscopen/

en klopt ie? :+

Citaat:

Mars maakt je impulsief in je handelen en hierdoor zou je in de ochtend wel eens al je kruit kunnen verschieten, zodat je halverwege de dag al te moe bent om iets anders te gaan doen. Je zult dus of je aandacht beter moeten verdelen vandaag of intens genieten in de ochtend en de rest van de dag voor pampus liggen.
ik ben al vanaf half 10 met school bezig, moet vanmiddag nog werken.... :+

edit: ik ben tweelingen

FunFair 26 October 2003 11:59

Citaat:

Je hebt er last van dat iemand uit je omgeving geen klap uitvoert terwijl de rest, inclusief jijzelf, de benen onder hun gat vandaan lopen. Niet iedereen begrijpt jouw ergernis en dat kan je nog meer frustreren. Probeer er een andere oplossing voor te vinden, voordat je het aan laat komen op een ruzie, waarop niemand zit te wachten.
whaha :) zullen we ruilen? :p

The6thgate 26 October 2003 12:08

Je hebt er last van dat iemand uit je omgeving geen klap uitvoert terwijl de rest, inclusief jijzelf, de benen onder hun gat vandaan lopen. Niet iedereen begrijpt jouw ergernis en dat kan je nog meer frustreren. Probeer er een andere oplossing voor te vinden, voordat je het aan laat komen op een ruzie, waarop niemand zit te wachten.

klopt niet echt

biffyclyro 26 October 2003 12:12

Je blijft vandaag het liefste thuis. De Maan spoort je hiertoe aan. Door haar zoek je de veiligheid en geborgenheid van vertrouwde mensen en een vertrouwde omgeving. In contact met anderen kun je niet helemaal jezelf zijn en dat stoort je. Dat zou ook een reden kunnen zijn om lekker veilig thuis te blijven.

hm dus ik wil niet weg en ik voel me onveilig als ik weg ben :?
nah net met vriendin geweest en vanmiddag pannenkoeken eten met de hele familie :+ klopt nie ;P

JOY 26 October 2003 12:15

Je hebt er last van dat iemand uit je omgeving geen klap uitvoert terwijl de rest, inclusief jijzelf, de benen onder hun gat vandaan lopen. Niet iedereen begrijpt jouw ergernis en dat kan je nog meer frustreren. Probeer er een andere oplossing voor te vinden, voordat je het aan laat komen op een ruzie, waarop niemand zit te wachten

Klopt echt niks van.
Ik ben hier degene die geen ruk uitvoerd en iedereen ergert zich aan mijO-)

Stapper 26 October 2003 12:24

Citaat:

http://www.hetnet.nl/horoscopen/pix/stier.gif
Probeer vandaag niet al te ongeduldig te zijn; een Mars-Neptunus aspect kan je enigszins prikkelbaar maken. Sommige dingen laten zich nu eenmaal niet opjagen en nu Neptunus je tegenwerkt al helemaal niet. Probeer te ontspannen als de zaken niet lopen zoals jij het voor ogen hebt, maar geniet van de rust die er vast voor in de plaats zal komen.
genieten van de rust, dat zal wel lukken, maar ik vind dit soort dingen dom, ze kloppen altijd wel een beetje

Denden 100 piek 26 October 2003 12:31

Je bent vandaag extra gevoelig voor de stemming van anderen, door Neptunus. Je kunt hierdoor helemaal opgaan in andermans leed. Om uiteindelijk daarna net zo diep in de put te zitten als die persoon. Je helpt die ander daar niet mee en je zelf al helemáál niet. Beter kun je mensen op zoeken die één en al vrolijkheid uitstralen. Dat is vandaag beter voor je.

Heu...nee ik hoop dat ie niet klopt.

Judith 26 October 2003 12:34

Met hele ingewikkelde theorieën en methoden kom je vandaag niet ver. Mercurius is nu wat praktischer ingesteld. Je kunt beter met beide benen op de grond blijven. Gebruik je gezonde boerenverstand om een probleem te benaderen vandaag en je zult een verrassende oplossing vinden. Zeker wanneer het gaat om relaties.

uhm klopt niet echt..geloof ik :{ :p

Raspberry 26 October 2003 12:38

Citaat:

Je draagt iedereen vandaag een warm hart toe met Venus en Maan in jouw horoscoop. En je bent je ook bewust van het leed op de wereld. Je zou iedereen graag willen helpen; alleen niet vandaag. Want vandaag ben je ook heel erg lui, dankzij diezelfde Maan en Venus. Je bent lief en loom en men moet je maar nemen zoals je bent, vind jij!
:Y)
ik ben lui vandaag jah :p
klopt :+

Eelcotje 26 October 2003 12:41

Citaat:

http://www.hetnet.nl/horoscopen/pix/kreeft.gif
Je draagt iedereen vandaag een warm hart toe met Venus en Maan in jouw horoscoop. En je bent je ook bewust van het leed op de wereld. Je zou iedereen graag willen helpen; alleen niet vandaag. Want vandaag ben je ook heel erg lui, dankzij diezelfde Maan en Venus. Je bent lief en loom en men moet je maar nemen zoals je bent, vind jij!

:D.., lol tja lui bennik vandaag zeker ;), bedoel.. ik zit nu nog steeds alleen in een boxer ;)

PFP 26 October 2003 12:41

Citaat:

Mars maakt je impulsief in je handelen en hierdoor zou je in de ochtend wel eens al je kruit kunnen verschieten, zodat je halverwege de dag al te moe bent om iets anders te gaan doen. Je zult dus of je aandacht beter moeten verdelen vandaag of intens genieten in de ochtend en de rest van de dag voor pampus liggen.
euh ok

Kamui 26 October 2003 18:14

Neptunus in je horoscoop wil graag luieren, niets doen, op de bank hangen en wegdromen. De greep van Neptunus is sterk, maar alleen wanneer je thuis blijft. Wanneer je er op uit trekt en anderen ontmoet, dan zul je weer energie krijgen. Dan ben je tot alles in staat dankzij Mars en Zon die samen veel energie kunnen afgeven.

gvd hij heeft nog gelijk ook :p :'(

Pakspul 26 October 2003 18:17

neu, klopt niet

DarkAngel 26 October 2003 18:23

Heres a horoscope for everyone:
Aquarius-You're Gonna Die!
Capricorn-You're Gonna Die!
Gemini-You're Gonna Die TWICE!
Leo-You're Gonna Die!
Scorpio-You're Gonna Die fuckin!

WhizzCat 26 October 2003 18:24

Citaat:

Originally posted by DarkAngel
Heres a horoscope for everyone:
Aquarius-You're Gonna Die!
Capricorn-You're Gonna Die!
Gemini-You're Gonna Die TWICE!
Leo-You're Gonna Die!
Scorpio-You're Gonna Die fuckin!

Maar goed dat ik Schorpioen ben :Y)

L_angeldc 26 October 2003 18:27

Citaat:

Onbewuste of verborgen aspecten van jezelf kunnen vandaag zichtbaar worden. Een aantal planeten in je twaalfde huis zullen je confronteren met gevoelens die je niet van jezelf kent. Ook kan een geheim besproken worden of dreigt er iets openbaar te worden gemaakt. Om die reden ben je misschien liever alleen thuis of verkeer je graag bij mensen die je volledig vertrouwt.
gaat nergens over? :?

Babysmurfie 26 October 2003 18:52

Ben ook tweelingen.
Bovendien pas om 12 uur opgestaan dus klopt niet echt nee:p, ik voel me nog niet moe:+

FunFair 27 October 2003 07:16

Citaat:

Je kunt vandaag iemand ontmoeten die je hart steelt. Niet zo zeer in de vorm van een nieuwe liefde. Het zal eerder iemand zijn die aangenaam gezelschap lijkt voor een vriendschap. De aantrekkingskracht is er van beide kanten. Waarschijnlijk kunnen jullie vandaag de hele dag volkletsen over van alles en nog wat. Je bent perplex over de overeenkomsten tussen jullie.
cool :p

WishfulDreaming 27 October 2003 08:34

http://www.hetnet.nl/horoscopen/pix/ram.gif
Venus wil alles mooi zien en dat wil jij ook in deze periode. Je baalt er van als er ruzie of irritatie is. Je bent zelfs bereid om op je tenen te lopen om de sfeer goed te houden. Je kunt makkelijk aan jezelf voorbij gaan. Je durft niet te weigeren en zegt iets te makkelijk ja als je eigenlijk nee bedoelt.

Hé, ik ken wel het verschil tussen ja en nee hoor :p

WhizzCat 27 October 2003 10:22

Nu Jupiter je een boel duidelijk maakt omtrent je idealen vandaag, zou jij jouw visie wel van de daken willen schreeuwen. Je verkeert in de oprechte veronderstelling dat iedereen daarbij gebaat is. Zeker kunnen mensen wat van jou leren op dit moment. Je hebt een heldere kijk op zaken die een politiek karakter dragen.

kortom, ik ben gewoon choei 8-) :p

Headliner 27 October 2003 10:23

Steenbok:

Je kunt vandaag iemand ontmoeten die je hart steelt. Niet zo zeer in de vorm van een nieuwe liefde. Het zal eerder iemand zijn die aangenaam gezelschap lijkt voor een vriendschap. De aantrekkingskracht is er van beide kanten. Waarschijnlijk kunnen jullie vandaag de hele dag volkletsen over van alles en nog wat. Je bent perplex over de overeenkomsten tussen jullie.

:7

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:17.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.