![]() |
wat zegt je horoscoop?
:D http://www.hetnet.nl/horoscopen/
en klopt ie? :+ Citaat:
edit: ik ben tweelingen |
Citaat:
|
Je hebt er last van dat iemand uit je omgeving geen klap uitvoert terwijl de rest, inclusief jijzelf, de benen onder hun gat vandaan lopen. Niet iedereen begrijpt jouw ergernis en dat kan je nog meer frustreren. Probeer er een andere oplossing voor te vinden, voordat je het aan laat komen op een ruzie, waarop niemand zit te wachten.
klopt niet echt |
Je blijft vandaag het liefste thuis. De Maan spoort je hiertoe aan. Door haar zoek je de veiligheid en geborgenheid van vertrouwde mensen en een vertrouwde omgeving. In contact met anderen kun je niet helemaal jezelf zijn en dat stoort je. Dat zou ook een reden kunnen zijn om lekker veilig thuis te blijven.
hm dus ik wil niet weg en ik voel me onveilig als ik weg ben :? nah net met vriendin geweest en vanmiddag pannenkoeken eten met de hele familie :+ klopt nie ;P |
Je hebt er last van dat iemand uit je omgeving geen klap uitvoert terwijl de rest, inclusief jijzelf, de benen onder hun gat vandaan lopen. Niet iedereen begrijpt jouw ergernis en dat kan je nog meer frustreren. Probeer er een andere oplossing voor te vinden, voordat je het aan laat komen op een ruzie, waarop niemand zit te wachten
Klopt echt niks van. Ik ben hier degene die geen ruk uitvoerd en iedereen ergert zich aan mijO-) |
Citaat:
|
Je bent vandaag extra gevoelig voor de stemming van anderen, door Neptunus. Je kunt hierdoor helemaal opgaan in andermans leed. Om uiteindelijk daarna net zo diep in de put te zitten als die persoon. Je helpt die ander daar niet mee en je zelf al helemáál niet. Beter kun je mensen op zoeken die één en al vrolijkheid uitstralen. Dat is vandaag beter voor je.
Heu...nee ik hoop dat ie niet klopt. |
Met hele ingewikkelde theorieën en methoden kom je vandaag niet ver. Mercurius is nu wat praktischer ingesteld. Je kunt beter met beide benen op de grond blijven. Gebruik je gezonde boerenverstand om een probleem te benaderen vandaag en je zult een verrassende oplossing vinden. Zeker wanneer het gaat om relaties.
uhm klopt niet echt..geloof ik :{ :p |
Citaat:
ik ben lui vandaag jah :p klopt :+ |
Citaat:
:D.., lol tja lui bennik vandaag zeker ;), bedoel.. ik zit nu nog steeds alleen in een boxer ;) |
Citaat:
|
Neptunus in je horoscoop wil graag luieren, niets doen, op de bank hangen en wegdromen. De greep van Neptunus is sterk, maar alleen wanneer je thuis blijft. Wanneer je er op uit trekt en anderen ontmoet, dan zul je weer energie krijgen. Dan ben je tot alles in staat dankzij Mars en Zon die samen veel energie kunnen afgeven.
gvd hij heeft nog gelijk ook :p :'( |
neu, klopt niet
|
Heres a horoscope for everyone:
Aquarius-You're Gonna Die! Capricorn-You're Gonna Die! Gemini-You're Gonna Die TWICE! Leo-You're Gonna Die! Scorpio-You're Gonna Die fuckin! :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mars maakt je impulsief in je handelen en hierdoor zou je in de ochtend wel eens al je kruit kunnen verschieten, zodat je halverwege de dag al te moe bent om iets anders te gaan doen. Je zult dus of je aandacht beter moeten verdelen vandaag of intens genieten in de ochtend en de rest van de dag voor pampus liggen.
Ben ook tweelingen. Bovendien pas om 12 uur opgestaan dus klopt niet echt nee:p, ik voel me nog niet moe:+ |
Citaat:
|
http://www.hetnet.nl/horoscopen/pix/ram.gif
Venus wil alles mooi zien en dat wil jij ook in deze periode. Je baalt er van als er ruzie of irritatie is. Je bent zelfs bereid om op je tenen te lopen om de sfeer goed te houden. Je kunt makkelijk aan jezelf voorbij gaan. Je durft niet te weigeren en zegt iets te makkelijk ja als je eigenlijk nee bedoelt. Hé, ik ken wel het verschil tussen ja en nee hoor :p |
Nu Jupiter je een boel duidelijk maakt omtrent je idealen vandaag, zou jij jouw visie wel van de daken willen schreeuwen. Je verkeert in de oprechte veronderstelling dat iedereen daarbij gebaat is. Zeker kunnen mensen wat van jou leren op dit moment. Je hebt een heldere kijk op zaken die een politiek karakter dragen.
:Y) kortom, ik ben gewoon choei 8-) :p |
Steenbok:
Je kunt vandaag iemand ontmoeten die je hart steelt. Niet zo zeer in de vorm van een nieuwe liefde. Het zal eerder iemand zijn die aangenaam gezelschap lijkt voor een vriendschap. De aantrekkingskracht is er van beide kanten. Waarschijnlijk kunnen jullie vandaag de hele dag volkletsen over van alles en nog wat. Je bent perplex over de overeenkomsten tussen jullie. :7 |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.