![]() |
de ultieme muziekforum band
stel m nu samen
de muziek(leden)forum band bestaande uit: gitaar: bas: drums: zang: achtergrond zangeres 1: achtergrond zangeres 2: didgeridoo: triangel: mond harmonica: ik meld me al aan voor triangel! |
gitaar: lieve_colafles 8-)
bas: QQQ drums: anemic zang: yor achtergrond zangeres 1: Jamiel achtergrond zangeres 2: AMF didgeridoo: dext0r triangel: yor mond harmonica: Spine :+ |
gitaar: QQQ voor zijn muzikale kennis ( en weirde bands die hij kent)
bas: stapper, kan ie mooi combineren met zijn fobie voor filmmuziek (toch?) drums: dimas (ex-lid), hij geilt op drummers schijnt zang: yo de plo, kan ie al zijn frustratie er eindelijk uitgooien zodat de mensen is een keertje WEL naar m luisteren achtergrond zangeres 1: biffy natuurlijk, maar dan wel zonder dat bierbuikje (bierbuikjes zuigen!) achtergrond zangeres 2: silverchair, je moet natuurlijk ook wat uitstraling in je band hebben didgeridoo: anemic, hij houdt van blazen triangel: dextor, hij heeft graag de touwtjes in handen en de triangel is onmisbaar! mond harmonica: spine voor de nodige emotie ik wordt wel manager en we nemen een split op met jim |
Citaat:
|
Citaat:
gitaar: FiZz bas: Funfair drums: Anemic zang: Yo-de-plo achtergrond zangeres 1: Biffi achtergrond zangeres 2: AMF didgeridoo: Appelshampoo triangel: yor mond harmonica: BW genre: rock, metal manager: Stapper :yes: |
Stapper waarom moet ik in godsnaam op de didgeridoo ? maar ok :p hier mijn lijstje
gitaar: FiZz, lijkt me duidelijk bas: instructio4, lijkt me echt zown basgitarist drums: Anemic, sjah is ook drummer bij zijn eigen band toch ? zang: AMF, kan denk ik wel mooi zingen :) achtergrond zangeres 1: Lieve Colafles achtergrond zangeres 2: Silverchair didgeridoo: bAnAqUeEn, zie die fotows triangel: Yor mond harmonica: appelshampoo, dat is me roeping 8-) |
gitaar: fizz
bas: dimas lijkt me wel een echte bassist 8-) drums: anemic zang: yor achtergrond zangeres 1: biffy achtergrond zangeres 2: jamiel didgeridoo: dext0r triangel: stapper 8) mond harmonica: ambypur en ik ben wel de manager 8) |
he, ik doe op de bas ja 8|
én zingen is dat ook goed :p |
doe maar zo :p
gitaar: fizz :love: bas: biffyyy drums: anemic zang: yor achtergrond zangeres 1: biffy 8) achtergrond zangeres 2: jamiel didgeridoo: appelshampoo triangel: dext0r mond harmonica: spine vind ik wel een goeie :p oh en dan kunnen we ook een koor maken met stevie, ambypur, QQQ, instructio4 en alle andere muziekforummers in nonnenpakjes 8) |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
FiZz op gitaar? en zang :+(out dated look, maar da's eigenlijk op bijna elke foto zo :+)
Owja, binnenkort een nieuw nummer opnemen wat iedereen vreselijk zal vinden, maar wat helemaal mij is :+ Of 2 nummers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gitaar:anemic
bas:ik doe wel een poging daarop drums: dimas zang:amf achtergrond zangeres 1:jamiel achtergrond zangeres 2: dext0r didgeridoo:fizz triangel:yor mond harmonica:biffy |
spine is een emmer
|
das nog altijd beter dan een mannelijke achtergrond zangeres anders :d
|
Citaat:
|
ben al gevraagd voor mondharmonica en nonnetjes koor ...
cool 8) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.