![]() |
iedereen vindt het goed, maar ik vind het niks
iedereen heeft wel zo'n band, artiest, groep
bijna iedereen vind het fantastisch en geweldig, maar zelf persoonlijk vind je die grope/band/artiest helemaal ruk laat t horen |
silkstone
iron maiden di-rect sum41 Slipknot (met uberstip...) |
metallica !!!!
absoluut, vind het ruk (off topic, dextor, we zijn echte muziekforum nerds aan het worden,e cht niet goed hoor) |
stereophonics :/
the used? biffy clyro :$ nu nog een topic met iedereen vind het nix maar ik vind het geweldig :+ |
commerciele k*t bagger
geef mij maar het ondergrondse geluid van een snerpende gitaar en iemand die bijna niet te verstaan is, is stukken beter dan bijvoorbeeld de hele top 40 bijelkaar |
top-40 is een veel te groot genre om geen een nummer goed te vinden vind ik.
verder luister ik bijna alles wel , behalve pop jazz, blues e.d. |
Citaat:
nee kom op ik wil namen het afzeiken van genres hebben we nu al genoeg besproken concreet zijn! owja, nog eentje: pod (wat is daar nu toch zo goed aan, vertel het mij) |
Citaat:
en ik vind het op zich wel leuke liedjes :) niet zo sloom :/ |
en, Raymzter. hij is gewoon ronduit slecht?
net zoals 50 cent en zn GUNIT crew. die zijn NEP |
Nirvana, daar kan ik echt niet bijkomen om één of andere reden...
|
puddle of mud
hahahahahaha remember de bank roy:D |
Radiohead..
veelste sloom.. |
Citaat:
hahahahaha kotsen was alleen minder, maar dat liedje van hun (geen idee hoe het heet) was echt geniaal en inderdaad nirvana, kan ik ook niet ehct bijkomen |
Citaat:
|
Genre: punk 8{
En Iron maiden wat een kut band |
Iron Maiden
Rage Against The Machine..sorrie..kan dr echt nix aan doen..sommige nummers zijn wel leuk..maarja.. Metallica..wat een bagger..op 1 of 2 nummers na echt he-le-maal nix.. |
Alles wat 50cent achtig is.
En de allerergste vind ik Papi Culo ofzow |:( Iron Maiden ook wel. |
refused, word hier vaak genoemd, maar vind ik niet echt goed :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hey je kan te ver gaan he |
Citaat:
wat ik dus zei, ongeveer de hele top 40 |
iron maiden
the rasmus de nieuwe papa roach linkin park(ofcourse) Evanescence |
Citaat:
|
Soundgarden. Ik vind het maar saai...
|
Alles wat zon beetje nu in de top 40 staat.
Wat een verzameling troep :no: |
oja en natuurlijk een groepje artiesten uit de top 40. 50 cent, eminem etc.
|
Uuuh..Zijn er veel hoor :D
Maar om even wat bandjes te noemen, Linkin Park, Sum41, Slipknot, Stone sour (ofzoiets :P) PapaRoach..(sorry vergeten hoe je het zei en hoe je het schreef :? ) Metallica....Ik kan het op 1 of andere manier niet leuk vinden...:S SOmmige oudere nummers zijn nog wel okej, maar die nieuwe zijn echt niet goed...En op dit moment kan ik er even niet meer bedenken, verder alles wat eminem doet, bijhoort etc....Hij mag echt ****! En jay-z en dat soort shit...Verder ook nog Bust(ed)...Heel ook een zeer slecht gehalte. En zoals iemand anders al zei kim-lian :P ook zeer erg, vergeet de Idols mensen niet die niet eens engels kunnen zingen (Mariek Als voorbeeld!!) [Wooh..Opluchting.. dat ik dit kwijt kon!] |
linkin park
nirvana sum41 di-rect |
Korn
Nirvana Evanescence |
Citaat:
|
Er zijn teveel mensen die wat tegen nirvana hebben. Kut forum :+
|
Citaat:
|
't Hof van Commerce (alleen in Vlaanderen bekend volgens mij)
|
Metallica!!
Iron Maiden From Autumn To Ashes :x (laatste cd is echt klote, alleen eerste nr vink goed) @ Stevie: Refused is goed man! :p (smaken verschille idd ;)) |
-the rasmus (iedreen vind het geweldig, ik vind het echt een amateur groep!!)
-blink 182 -sum 41 -papa roach -slipknot -dimmu borgir |
Citaat:
|
ik haat jullie allemaal :+ waarom noemen jullie nou allemaal nirvana, sum 41, linkin park, evanescence en metallica op :'(
|
Citaat:
|
metallica :/
slipknot :/ etc alle bands die saai en ongeinspireerd zijn..bah :) |
Citaat:
|
Citaat:
en metallica :p |
Citaat:
|
Citaat:
whaaaaa Linkin Park en Evanescense zijn kei zaaalig!! Net als 50-cent, Eminem, 2Pac, .... Nu ja, smaken verschillen ;) |
al die MTV punkrock: sum 41, good charlotte, blink 182 :no:
|
Citaat:
|
nog zoiets.. metallica ..
en nirvana |
Citaat:
ze heeft wel een smaak hoor, alleen niet jouw smaak:) |
Citaat:
why not? tis niet jou smaak niet mijn smaak maar het is een persoonlijke smaak. en als iemand nou toevallig de muziek uit de top-10 echt geweldig vindt, wie ben jij en ik en alle andere mensen om daarvan iets te vinden om maar even een cliche uit de kast te halen: "smaken verschillen. punt." |
Citaat:
ik was tot een paar jaar terug ook een fan van top40, dacht dat ik veel van muziek wist omdat ik veel van top40 e.d. wist. tot ik soad hoorde :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.