![]() |
Jeff Buckley
HaiHai
ik ben dus heel ergg fan van JB. En ik vroeg me af of hier ook mensen zaten die dat ook zijn!? Ik ben eigenlijk al een hele poos op zoek naar medefans en ben al overal aan het zoeken ;) Alleen het schiet niet echt op omdat hij hier in nederland nooit bekend is geweest. Nou antwoord maar als je hem ook ok vind xxx |
ik ken wel een aantal nummers van hem! velen zijn zeer goed
vooral zijn versie van hallelujah! |
ik ken alleen halleluja en i'm lovin it
|
Hallelujah is zeker een mooi nummer! Er is ook een dvd/cd uitgebracht met nrs live at Sin-e. Die ga ik nog kopen! Live zingen deed hij echt goed, hij zingt echt heel zuiver..
|
Ik ken hem niet zo heel goed. Ooit eens een nummer gedownload en dat sprak me niet zo aan, maar ik ben niet zo flauw om een artiest op één nummer te gaan be(/ver)oordelen Hij kon wel prachtig zingen trouwens. Om een of andere reden heb ik altijd het gevoel gehad dat mensen zo onder de indruk waren van zijn stem dat ze wat minder kritisch waren tov zijn songwriting, maar ik heb geen idee waar ik dat op baseer en waarschijnlijk klopt het ook helemaal niet dus doe vooral alsof deze zin niet bestaat :p
|
Re: Jeff Buckley
Citaat:
|
Hoi bootje, dankje! Ik zal haar nu wel even een berichtje sturen :) Kun je dan zeggen tegen haar dat ze even moet kijken in haar inbox hier.
|
ik ken wel een paar liedjes van hem, niet echt veel ofzo, maar die ik wel ken vind ik mooi.
hij heeft echt zon stem voor verdrietige liedjes |
ik ken de vent niet en als ik hem nu nog niet ken zal ik het wel bagger vinden:+
|
Citaat:
hij namelijk al overleden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sketches For My Sweetheart the Drunk was toch ook al van na zijn dood? ;)
|
Ja, hij heeft alleen Grace en nog een cd met vier nrs live at Sin-e uitgebracht..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb laatst zijn cd Grace gekocht..Hij was ergens heel goedkoop te krijgen, maar het is echt super mooie muziek en hij heeft heel veel talent :D het lijkt een beetje op ed harcourt, bob schneider en jack johnson enzo...Mensen hier die deze muzikanten ook goed vinden?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.