Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   BELANGRIJKE THREAD (ook voor FB's) (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=38498)

HazesRules 28 October 2003 07:39

BELANGRIJKE THREAD (ook voor FB's)

Dames en heren,

Jullie hebben gemerkt dat Little Angel en ik elkaar niet meer echt mogen sinds het uit is. Ik heb geconstateerd dat zij onder de naam Miss Death ook heeft gepost. Ze heeft me daar ongelofelijk mee belazerd. Nu dat Little Angel in het ziekenhuis ligt komt Miss Death met de smoes dat ze een paar weken tentamens heeft. Wel heel erg verdacht dus. Zou een FB eventjes de IP adressen kunnen nakijken en uitsluitsel kunnen geven. Zou voor mij in ieder geval meer dan genoeg verklaren.

Alvast dank!

HazesRules

MarvinV 28 October 2003 07:53

PM KNUL je moet haar niet proberen nog meer zwart te maken..
net zoals zij jou niet zwart meer moet maken het moet nu een keer afgelopen zijn... maar als je het dus wilt weten PM je maar een van de beheerders

HazesRules 28 October 2003 08:14

Citaat:

Originally posted by MarvinV
PM KNUL je moet haar niet proberen nog meer zwart te maken..
net zoals zij jou niet zwart meer moet maken het moet nu een keer afgelopen zijn... maar als je het dus wilt weten PM je maar een van de beheerders

Laat een FB dan maar een slotje zetten en meteen mijn vraag beantwoorden.

Kampie 28 October 2003 09:09

Je zou daar Little Angel of Miss Death over moeten PM-en.
Ik kan er geen uitspraak over doen. Mocht het zo zijn dan heeft ze daar haar redenen voor.

En wat dan nog als het zo is? Maakt toch totaal geen verschil?

HazesRules 28 October 2003 09:12

Citaat:

Originally posted by Kampie
Je zou daar Little Angel of Miss Death over moeten PM-en.
Ik kan er geen uitspraak over doen. Mocht het zo zijn dan heeft ze daar haar redenen voor.

En wat dan nog als het zo is? Maakt toch totaal geen verschil?

Jawel, voor mij wel. Laat maar ook... Teringbedoeling hier ook. Word er alleen maar depressief van.

Kampie 28 October 2003 09:14

Citaat:

Originally posted by HazesRules
Jawel, voor mij wel. Laat maar ook... Teringbedoeling hier ook. Word er alleen maar depressief van.
:aai:

HazesRules 28 October 2003 09:29

Citaat:

:aai:
Ja tis gewoon niet leuk meer. Ik ben helemaal niet aan het flame-en. Weet niet hoe het met jullie zit, maar als je ex (waar je toch heel veel van heb gehouden) naar het ziekenhuis moet... dan schrik je toch even.

Met recht een teringzooi, echt waar... :(

Kampie 28 October 2003 09:30

Citaat:

Ja tis gewoon niet leuk meer. Ik ben helemaal niet aan het flame-en. Weet niet hoe het met jullie zit, maar als je ex (waar je toch heel veel van heb gehouden) naar het ziekenhuis moet... dan schrik je toch even.

Met recht een teringzooi, echt waar... :(

Dan ga je haar opzoeken in het ziekenhuis..

LoeLoe 28 October 2003 09:33

Ik vraag me af waar je over ligt te zeuren. Als zij een andere nick neemt om jou te omzeilen, dan is dat toch haar keuze? Daar ga je toch niet moeilijk over doen.

Beetje aandachttrekkerij zo:O

HazesRules 28 October 2003 09:35

Citaat:

Originally posted by LoeLoe

Beetje aandachttrekkerij zo:O

Als jij dat aandachttrekkerij vindt dan doe je dat toch lekker!
Rot een end op. Je weet helemaal niet hoe het zit.
Dat gezeur van jullie ook altijd! Echt verschrikkelijk. Als je niks normaals kan posten, POST DAN NIET! :[

HazesRules 28 October 2003 09:37

Citaat:

Dan ga je haar opzoeken in het ziekenhuis..
Denk dat ik daar niet gewenst ben.

Ik stop hier maar effe. Lijkt me het beste. Volgens mij wordt iedereen zwaar geïrriteerd van mij. Kan ik me best voorstellen... Ik word al gek van mezelf!

WishfulDreaming 28 October 2003 09:46

Citaat:

Ik stop hier maar effe. Lijkt me het beste. Volgens mij wordt iedereen zwaar geïrriteerd van mij. Kan ik me best voorstellen... Ik word al gek van mezelf!

bunny: finally, je brengt slechte herrineringen in mij op :[

Kampie 28 October 2003 09:52

Citaat:

Dan zal ik daar eens bij mezelf over na denken..

WishfulDreaming 28 October 2003 10:00

Citaat:

Als je niks normaals kan posten, POST DAN NIET! :[
Ik vind het persoonlijk een beetje ziekelijke gedachten dat jij je ex gaat kwalijk nemen dat ze je omzeilt met een andere nickname. Misschien wil ze gewoon een beetje gerust gelaten worden door jou. Laat haar gewoon. Get over it :)

Stapper 28 October 2003 10:16

waarom gooi je het in ADB en niet in leden-staff:?

easyprintscherm 28 October 2003 10:17

wat is nou eigenlijk je probleem? is het verboden om een andere nickname aan te maken? dat moet zij toch weten, om welke reden dat dan ook is...
Of zie ik dat nou verkeerd?

Kampie 28 October 2003 10:17

@stapper: dan had het anders geformuleerd moeten worden..

Stevie 28 October 2003 10:20

Zet dit gewoon in een pm naar BW of KK. Nu vindt iedereen weer dat je aan het flamen bent trwijl dat helemaal niet je bedoeling is.

HazesRules 28 October 2003 10:28

Citaat:

Originally posted by Stevie
Zet dit gewoon in een pm naar BW of KK. Nu vindt iedereen weer dat je aan het flamen bent trwijl dat helemaal niet je bedoeling is.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik weet het nu wel.
Topic closed okee?

Setragasj 28 October 2003 10:32

pm :d :wave:

TheGroovMaster 28 October 2003 10:56

HazesRules

ik heb met LA ook over jou gehad!! ik vind het niet gek dat ze onder een andere naam zou posten, dat zegt denk ik wel genoeg.

en jij moet hoop niet persee zien als hoop. vriendschap is misschien ook een optie, maar voor jou blijkbaar niet dat is jou probleem wat je moet verwerken.

Doe es chill aan en ga lekker 2 meiden scoren per minuut ofzo

Kampie 28 October 2003 10:59

nu wordt het flamen :no:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:00.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.