![]() |
En toen..
Typte ik nog maar met negen vingers :(
Hij doet pijn!! Maar ik zie er niks aan :? |
1 Bijlage(en)
aaaaaaaaaah kussie erop :* :*
|
Citaat:
|
:aai: :*
|
misschien ff wrijven en masseren
dat helpt soms ook nog wel :thumbsup: |
Citaat:
Schijt voor mijn vinger hoor :z @ head -> :* |
Re: En toen..
Citaat:
ik zou niet weten wat je er tegen kunt doen, sorry Maar.... beste ChildOfTheNight, Ik zou jou graag een PM willen sturen (over serieus onderwerp van een andere topic van je), maar je PM box zit vol enzo..... |
lol
|
Re: Re: En toen..
Citaat:
Maar hoe heet het, mijn vinger is niet erg, ik ga der niet dood aan ;) Maar ik zal even gaan legen, ik weet het, hij zit al tijdje vol maar vergeet het altijd, heb net ook mailtje van BoP erover gelezen dus ik ga al :p |
wat heb je met je vingers gedaan dan :?
|
Hij is geleegd mensen :)
Citaat:
|
Citaat:
doek es een keertje aardig en dan krijg je dit :'( |
Citaat:
|
Citaat:
waarom ben je eigk. nooit meer op MSN :? |
Citaat:
|
Citaat:
ik zie je namelijk ook nooit meer :? |
Re: En toen..
Citaat:
|
ach kerel
|
Citaat:
|
Citaat:
BL@@T KW@DR@@T! 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hallo
|
Headliner
|
alles
|
goed?
|
En dit is ook een hele goeie manier om een ban aan je reet te krijgen jah:{
|
Wéér hebben ze het over men reet he :p
|
Citaat:
|
Citaat:
over wie heb je het eigenlijk?:? |
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent zeker geobsedeerd door macht, kan het in real life niet krijgen dus ga je hier maar proberen nog iets van je leven te maken. GROW UP! :[ Echt serieus. En als je met me in discussie wil gaan, PM! Zucht!!! :Z |
Citaat:
|
Citaat:
Hoef je der niet in te stampen hoor :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. Foute posts heb ik niet 2. Flames, dat doe ik allang niet meer 3. Lullige opmerkingen tegen leden maak ik niet 4. Verzieken van de sfeer??? Tis kei gezellig man! 5. FB's negeer ik niet, er zijn gewoon GOEDE FB's (zoals 0Vera) en SLECHTE FB's (zoals onze vriendin LoeLoe) Geen reden voor een BAN!!! *) |
Citaat:
|
Citaat:
NightWolf vind ik ook een slechte FB. En een slechte FB kan niet tegen kritiek. Niet zo zeuren NightWolf. Het is mijn mening, als je er niet tegen kan moet je het zeggen, PM, daar hou ik wel van, 1 tegen 1 :yes: |
ik kan wel tegen kritiek hoor....dan ken je mij nog niet eens. wat mij dwars zit, is dat je intelligent over probeert te komen en alles naar je hand probeert te zetten :yes:
als je zo graag nog een OW wilt, ga je gang |
best jammer dat dit het zoveelste topic is dat door bepaalde personen is verziekt. mensen doe er wat aan:kwaaist:
|
Citaat:
BLAAT KWADRAAT :* |
Citaat:
|
Citaat:
idd :yes: |
moet je niet zoveel typen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik flame niet terug ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.