![]() |
jeuh
1 ding van mijn huiswerk af
nog maar 6 te gaan heb der helemaal geen zin in :(:{ |
Wat heerlijk BBL ... bijna nooit huiswerk :love:
|
Kmoet ook nog veel doen :(
|
ik heb nog een algemene economie verslag liggen.
dat doe ik morgen wel :p ik heb toch nog tot maandag |
ik heb nog maar twee huiswerken en 1 toets en ik heb er ook geen zin in (A.V van berekeningen % kloppen niet gvd)
|
zie avatar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
veel suc7 enniewees
|
School...tentamens..... * zie Stevie's avatar *
|
Citaat:
heb weer een gedeelte klaar :) dus nog maar 5 dingen te doen moet alleen een les voor bereiden, maar ik begrijp er zelf niets van roltrap: als je een roltrap met een bepaalde snelheid naar boven lopt, gebruik je 15 treden. Als je je snelheid verdubbeld, gebruik je 17 treden hoeveel treden heeft de roltrap? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar hoeveel treden een roltrap heeft? :wave: |
Citaat:
maar ik begrijp niets van de berekening |
Citaat:
hoe kom je dr dan op? :) |
Citaat:
a= 15 + 15 * Vroltrap * T15 verder weten we het verband tussen T17 en T15, namelijk 2*T17= T15, dus a= 15 15 * Vroltrap * 2 * T17 17+17*Vroltrap*T17=15+30*Vroltrap*T17 2=13*Vroltrap*T17 Vroltrap*T17=2/13 a=17+17*Vroltrap*T17= 17+34/13= 19 8/13 snappie ik namelijk niet, maar ik moet het morgen uitleggen |
Citaat:
|
uhm..... als ik er voor ga zitten zal k t wel snappen denk k.. maar aangezien ik daar geen zin in heb doe ik t maar niet :)
|
Citaat:
|
stapper..is dat jou berekening? of is dat een gegeven berekening?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb alleen wat tekst weg gelaten maar dus zelfs met de uitwerking, begrijp ik nog weinig van vind dit veel te abstrakt, kan beter met de maan gaan werken, das leuker :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.