![]() |
Innercity
1 Bijlage(en)
Innercity 20 december 2003!! Ga ik misschien wel heen. Lijkt me wel een mooi feesie daaro in de RAI in Amsterdam. Alleen de tickets zijn vrij prijzig: 50 Eurootjes....duz ik kijk nog ff...
|
leuk, zo'n braziliaanse vlag
|
zou het wel willen maar is me te duur
|
ik ben er 2 jaar terug geweest , en ik vond het VEEEELSTE druk.
|
innercity lijkt me niet veel aan.. met al dat brazillie gedoe
|
Veel te ver weg:p
|
Wie draaien er zoal?
|
Citaat:
theose 1 Benjamin Bates Jaimy Sven Väth Paul van Dyk Stanton Warriors Tiësto downtown-Industrial 2 Agoria Bart Skils Cristian Varela Dave Clarke Takkyu Ishino Salvador 3 Chuckie Hitmeister D Real El Canario The Partysquad Stadion de Maracana 4 AJ Crypt Cor Fijneman Jean Johan Gielen John '00' Flemming Joop! Brasilia 5 Don Diablo Fergie Luna Marcel Woods Pavo Mauro Picotto Amazone 6 Futureshock Luciën Foort Marcus Remy Copa Cabanna 7 Brian S. Erick E Felix da Housecat Junior Jack Kid Crème Ricky Rivaro Victor Coral MC: Nicky Nicole Jericoacoara 8 Andrei Russo Cleon Macnack D-Rashid Monte la Rue Rasheed Benjamin Rob Boskamp Brasilia 5 =:thumbsup: |
:huh: ik wil er naar toe !!!!!!
|
Goeie line-up, en ik heb ook al een kaartje dus ik ben van de partij! :7
|
mjah ik ga miss ook... maar weet nog niet helemaal zeker... moet nog ff allemaal bekijken enzo :) maar lijkt me wel super gezellig :) :D
|
Hoop prima namen, goede dj's van verschillende goede stijlen zo te zien. 8-)
|
leuk dat de nummer-1 DJ van de wereld er ook bij is:) extra reden om er heen te gaan dacht ik zo...weet iemand of er nog kaarten zijn?
|
Citaat:
|
ik zou me er niet durven te vertonen
|
Ik ga er naar toe :)
|
Ik heb vanaaf een prograssive (ofzo) trance feets in AMP studio's in AMsterdam.
Lijkt me wel leuk :) |
copa cabana lijkt me wel oké, maar ik ga niet... er zullen vast wel veel boeren komen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.