![]() |
ik ben ook nieuw hier.
maar wel geil. 8{
|
Rot jij ook maar op kipsate
|
Citaat:
|
jij bent niet nieuw, je hebt al 50 post :yes:
|
Gefeliciteerd
Ga je nou maar weer verder rukken :wave: |
Citaat:
welkom dan maar:{ |
W00T
dat je mij bedonderd.. allah dat je op jezelf geilt.. allah dat je mensen verlinkt.. allah maar maar... dat je gewoon het hele scholieren.com forum veraadt nee, sorry Vincent.. daar kan ik ECHT.. ECHT niet bij ! (oke.. en nu mis ik de :nono: ) :no: die dan maar.. ( en p.s. : ik wens je binnenkort dan ook geheel en alleen terug te verwachten onder de naam Wonder op http://forum.scholieren.com) Dankjewel.. Groeten Forumbazin + |
:O :O
|
:x :wave:
|
Citaat:
wat lief dat je me helemaal achtervolgd hebt! doe ik er goed aan om hier uit op te maken dat mijn afwezigheid op scholieren je raakt? :love: ik had je nog een aantal pb's gestuurd op scholieren - onder andere namen welliswaar - ik hoop dat je ze ontvangen hebt. mijn ban op scholieren is er een met ernst; ze hebben mn ip# geblokkeerd, ik kan niet eens meelezen! mijn eerste levensbehoefte is me dus keihard ontnomen. :| overigens heb ik geen idee hoe lang mn ban duurt, maar je mag er van uitgaan dat, zodra deze verlopen is, ik weer met veel bombarie mijn frustraties zal uiten op scholieren en, nog veel belangrijker, wij ons rollenspel weer voort zullen zetten. hoe kom je er in gottesnaam bij dat ik je bedonderd heb?! je weet toch hoe hoog ik je acht? Dikke knufkus, Aaaaaart../thuisjongen/wonder/hetismij/edelweiss/naamloos1/w00t/enweetikhetallemaal... :wave: |
Citaat:
|
komen nou 2 mensen van s.com hun ruzie uitvechten op ll.com?
geweldig! :D |
Whahahaha. :D:D:D:'(:D
|
Citaat:
toon ook eens wat medeleven voor mij! :'( |
Citaat:
bah |
Citaat:
ja.. bijvoorbeeld (p.s. pm ) |
Nu krijgen jullie beide een ban op s.com. :[
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Je hebt 0 ongelezen bericht(en) en 0 berichtjes in je inbox.) :aai: |
Citaat:
wat heeft het scholieren forum daar mee te maken? :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
twee elkaar uit het oog verloren beminden vinden elkaar terug middels dit topic! hoe kut is dat? |
Citaat:
nu dan? :) |
tief toch op met jullie scholieren.com :{
|
Citaat:
|
Citaat:
zijn je vingers niet vochtig van mijn speelse tong? :* |
Citaat:
sinds wanneer bestaan er forumbaZINnen.. ? het is slechts mijn naam.. |
oh :z
trouwens, dat is een vrouwelijke naamgeving :z net als werkster en schoonmaakster, etc. :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oke.. *kus* |
Citaat:
onze tijdelijke tweedeling wordt nu aangewend als een katalysator om onze band te versterken! |
Citaat:
PM je mailadres eens :) misschien verbeterd dat de sferen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oh jeej, je maakt de dichter in mij los mijn liefste.. :love: |
Citaat:
wees eens consequent! niks liever dan een stabiele wederhelft. :wave: |
Citaat:
oke... dat forumbazin in jou zie ik niet zo.. of begrijp ik nu iets verkeerd? :p (jezus wat een kut tong:{ ) |
forumbazIN, dichterES. :yes:
|
Citaat:
oeh oeh oeh.. die voelde ik aankomen.. dichteres is gewoon geen stabiel woord.. de dichter is koning, dichteres zijn onderdaan.. laat mij voor een dag da koning zijn... forumbazin is gewoon altijd een fantastisch woord :) |
Aaaarrrt. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.