![]() |
Bel 0906-05 **
Ik ken het melodietje al vanbuiten.
Was ik gisteren aan't proberen om RealityTV te volgen op SBS6 VERGEET HET MAAR... Elke 10min van die seksreclame :no: |
Re: Bel 0906-05 **
Citaat:
|
jah, das behoorlijk irritant
|
Citaat:
Maar sommige dingen zijn echt wel grappig... De manier waarop die iets zeggen. Precies alsof mensen daar in trappen :+ Belgie begint het trouwens ook al te doen. Heb er op VT4 ook al een paar toevallig gezien... Maar ZEKER niet zoveel als in nederland :x |
je moest eens weten wat die mensen daaraan verdienen ... dat is volgens mij echt bizar veel !
|
Citaat:
|
Kan het nie helpen, maar doet me in 1 keer denken aan : Lekker bellen met hem lekker bellen met haar, ooeh lekker bellen met elkaar
0906-09.. (maakt geen reclame :p) |
soms word ik wel geil van die reclames ... van die dikke negerine met cup E ... geweldig :respect:
|
Citaat:
die andere hoor je teminste nog wat gehijg enzo :thumbsup: |
vooral die ene van die meesteres vind ik bar slecht
"dan zet ik een tepelklem op je tepel" "auw" "en dan rek ik hem helemaal uit" "auw" |
Citaat:
*gaat weer plat van lachen* En die ene dan... Die zo begint met *HALLO GEILE BEER* :x :x :Y) |
jaa
vooral die relcames die zo beginne hallo geile boy, ik ben alles wat je wilt ... juist :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
Lekker bellen met hem (lekker bellen met haar) Ooeh lekker bellen met elkaar :9 |
nul negen nul zes nul negen acht zeven, voor de beste tienerseks van je leven :z
nul negen nul zes nul zeven acht negen de beste tieners kom je hier tegen :respect: |
nul negen nul zes nul SEX SEX SEX :9~
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.