![]() |
Guess who's back.....
Back again, me is back, tell a friend, guess who's back, guess who's back, guess who's back.......
:wave: Na een operatie van 20 minuten en een korte revalidatie ben ik weer terug, doordat ik op fitness zit ging alles 2keer zo snel dan verwacht door mijn sterke rug en buikspieren.:yes: Kheb nu een gaatje in mijn rug waar ze met een soort stang in zijn gegaan en het blijkt dat de zenuwen simpel weg op hun plek werden geduwd en zo goed kwamen te zitten. Ik zou eigenlijk pas over een week mogen computeren, maar de fisio zei dat ik vandaag al wel een half uurtje mag voor schoolO-) , aangezien papa en mama niet thuis zijn:] Was best wel schijt voor de operatie, terwijl bijna alles nu weer normaal is:x |
heeeeeeeeey ...
sterkte :* |
heey :)
blij dat alles zo snel ging :) sterkte verder :* |
:p veel sterkte heb ik niet meer nodig, ben ook blij dat alles zo vlug ging:yes:
Nog iets speciaals gebeurt hiero? Zal vast niet:d8) |
Citaat:
|
wie er terug is, moeilijke vraag
wolfhawk? fade of light? sorry, maar ik weet het niet :+ p.s. vind het wel super voor je dat alles goed is verlopen |
Citaat:
8| Verder ook helemaal niks meegekregen ofzow:p Nu al last van dementie?:p |
Citaat:
ben niet zo dom, denk ik.... |
welcome back :wave: gaatje in je rug :huh:
|
welcome back little angel
:respect: :thumbsup: |
Citaat:
Citaat:
|
:respect:
|
Citaat:
|
wb :)
|
Thnx:*:)
|
Citaat:
je hebt een operatie overleeft en dat zegt genoeg, vooral omdat het in het zuiden van het land was :+ |
Citaat:
Wat is het verschil dan tussen operaties in het Noorden en in het Zuiden?:? |
let maar niet op hem :+
welkom terug, meid :) |
Als ik ieder zou negeren die vreemd zou doen dan blijven er heel weinig mensen over waarop ik wel zou reageren:p
|
daarom O-)
|
Dat is inclusief jou Tijntje:p
Ben ff oefeningen doen:yes: |
wb :wave: :thumbsup:
|
blij dat je trug bent meid :)
|
hey wb:D
leuk dat je dr weer bent:p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.