![]() |
als de lucht valt
als deze valt zouden dan de mussen dood zijn?
ehmm moeilijke levens vraag |
de mussen zullen in ieder geval de klap als eerste voelen, want ze zitten op het dak, of de klap ook daadwerkelijk zal leiden tot het einde van het leven van de mus is een heel ander onderwerp.
|
lucht valt altijd... lucht stijgt op, en daalt, afhangende van de temperatuur... dus ik denk dat de mussen dat uitstekend kunnen overleven hoor 8) :z
|
Lucht kan niet meer vallen, je hebt het op de grond, duss...helaas, niemand gaat er dood 8)
|
Citaat:
|
lucht kan niet vallen....
|
Citaat:
ales word aangetrokken door de massa van de aarde, als er geen gassen zouden zijn zou de lucht op de aarde vallen :p |
val·wind (de ~ (m.))
1 van boven neerslaande landwind die vooral in de dalen en aan de kusten van bergstreken voorkomt 2 wind door een dalende beweging van de lucht => luchtzak is vallen een vrije val maken onder invloed van zwaartekracht en bijvoorbeeld eventuele luchtweerstand? Volgens mij kan lucht dan wel vallen. In theorie. en wat versta je onder 'de lucht' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar maken we ons druk om :?
|
Citaat:
hij was nog geen maand oud nee, maar erg nuttig vind ik deze laatste 'up' post ook niet :O dus gaat ie dicht. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.