![]() |
leuk weekdn met ene nare nasmaak
denk je lekker uitgaan, wil je weer op je fiets stappen, mis je toch wat................................. Je fiets 8|
fiets dus gejat :{ kan morgen pas aangifte doen aangezien het politiebureau dicht is :{ |
oops I did it again lalalalalala
|
mhmhm......klote man....ik hoop voor je dat ze m snel trgvinden :aai:
hoe ben je nou thuisgekomen?of wast niej zow ver?:) |
is lastig ja :z
|
stiekem wacht ik nu toch op een loeloe-getinte reply hier :P
mark, misschien moet je je topics iets genuanceerder brengen:P edit: n.a.v topic titel dus :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ff serieus riddler zonder te ouwhoere, toen ik de topic titel las, d8 ik echt, loeloe zal wel uit der bek gestonke hebbe, of een rare smaak in der bek hebben .. sorry 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
daarom loop ik ook altijd naar de kroeg toe, kan je fiets ook niet gestolen worden :d
|
Citaat:
|
ik heb volgens mij geen nare nasmaak :+ ging perfect :7
|
beeetje jammer idd, mijn fiets heeft gister de hele aaf niet opslot gestaan aangezien ik me steutels vergeten was (incl me huis sleutel:[ )
|
wij gaan gewoon met auto of brommer uit, brommers met dikke sloten er om worden ook niet zo handy gejat
|
hmz laat ik nou net sinds gister een nieuwe fiets hebben en ook nog eens in enschede zijn geweest 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
je bent weer goep op dreef |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: leuk weekdn met ene nare nasmaak
Citaat:
Sorry dat ik het zeg! :{ |
Citaat:
|
Re: Re: leuk weekdn met ene nare nasmaak
Citaat:
|
Re: Re: leuk weekdn met ene nare nasmaak
Citaat:
bij mij zijn al 3 fietsen gejat, waarvan er weer 2 terug gevonden zijn...:) dus je weet maar nooit he... |
Re: Re: Re: leuk weekdn met ene nare nasmaak
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: leuk weekdn met ene nare nasmaak
Citaat:
Maar dat van de verzekering klopt ja! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.