![]() |
Tekening
Ik teken normaal nooit, omdat ik het toch nooit mooi vind. Op deze keer na, dit vind ik echt geweldig...
http://www.q2u.nl/personal/fizz/pics/tekening.jpg |
beetje vaag maar 't heeft wel stijl :)
|
De emptyness komt wel mooi tot z'n recht in die figuren, vooral de in lege ogen van de rechter :yes: ofzo :p
die rechter is trouwens alto :z |
ben ik nu de enige die wat kinderkrabbeltjes ziet :{
|
Citaat:
ik vind het ook niet echt super, al is het wel erg depri, maar om nou te zeggen dat het mooi is.... |
tering ik vind em echt heeel vet :d
|
*GRIJNZZ* wanneer is het gemaakt?
|
me likey....me likey lot!!:respect:
|
een kind van 4 tekent beter :{
|
't heeft wel iets man... :7
|
It's not like I tryed to make a great drawing. I'm just expressing my feelings.
|
ik vind het heeel erg mooi ko..
ik was je dat vergeten terug te pm-en maar dat vind ik echt echt zie ik daar mijn handschrift trouwens :+ edit: op de een of andere manier doet dit me denken aan het dagboek van curt cobain ? |
1 Bijlage(en)
dont ask me why
|
Citaat:
maar verder wel :) |
Citaat:
maar wat lieve colafles al zegt, dat groene en dat paarse is wat minder. =) voor de rest vink m cool. 8) De originele van FiZz vind ik wat minder omdat 't geen kleur heeft, maar goed das logisch ;p. 't spreekt iig wel. :yes: Het is een beetje depri-achtig, maar wel mooi/apart. =) |
ik vindt dat groene en paarse dan weer wel mooi :)
|
Citaat:
Kurt cobain? Dit is mijn dagboek! :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zonder dat het was "ingekleurd" vond ik hem ookal mooi :) |
hij is omstreden, dat merk je al FiZz, maar ik vind hem heel expressief en ontzettend mooi!
Et heeft iets ongrijpbaars, de figuren kijken naar iets heel erg in de verte en verder intrigeert het beeld me gewoon omdat ze iets uitbeelden wat ik bij mezelf heel erg herken. de ingekleurde versie doet eigenlijk weer hele andere dingen met me, ik weet niet, anders. Ook wel ontzettend gaaf eigenlijk :7 |
ik vind de originele van fizz vetter, omdat daar meer leegte inzit.
|
Citaat:
:7 en heb btw veel respect voor kindertekeingen. ze zijn veel spontaner dan "volwassen" (of hoe je dat dan ook zegt..) werk. ik vond je tekening wel leuk. mooie sfeer als ik zin heb om die te zien ;) |
zeer droevig!!!:no: :no:
maak em eens is serieus af! |
ik vind hem heel mooi zoals de meeste al zeggen..!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.