![]() |
Waarom pakken jullie allemaal HazesRules?
Ok, zijn topics zijn wat onzinnig en irriterend, maar dat iedereen het op gaat nemen voor Little Angel :Z
|
ik neem t voor niemand op
hij doet gewoon zielig |
youssef geloof jij Hazesrules dat little angel niks aan haar rug had?/heeft?
9gewoon vraagje bedoel ik niks mee;) ) |
Ik neem het voor geen van die twee op, lees in posts ook niet:thumbsup:
|
Omdat zijn topics irriterend zijn, flame opwekkend en omdat ik hem een betwetertje vindt, die ooit eens een lesje rechten heeft gehad, maar de essentie er niet van snapt... ;)
:z Edit: dit heeft dus niets te maken met mijn mening over Little Angel.. Over haar laat ik me niet uit. O.a. omdat ik niet weet of ze wel of neit naar het ziekenhuis is geweest. |
die gozer neukt teveel rond, zeik alleen op LA en doet nix wat het forum enigsind sin positieve beinvloed.
edit, ik heb LA wel gestrafed in dat kleedhokkie |
Citaat:
Jullie zijn te klein voor me. Mzzl BAN ME MAAR! |
Kijk yous ik vind het nep dat hij een of andere rare pging doet om iedereen tegen little angel op te zetten ofzo:?
i like her:) en ik geloof wel dat ze iets aan dr rug had,,ben hier lang niej meer geweest maar over zoiets lieg je tog niet? tog?:? |
Citaat:
In dit geval ben jij de zwakste schakel. :z |
Citaat:
8| |
Citaat:
:( :( :( :'( sorry youssef...:( |
Citaat:
ik weet wel wat er zowat allemaal afspeelt tussen die 2 en dan zie ik hem op deze manier zo reageren, die gozer moet gewoon weggaan :{ [/persoonlijke mening] |
Maar NW, weet jij dan ook de kant van HazesRules? Wie zegt dat LA geen levensleugenaar is en vanalles verzint?
Ik denk dat het ook niet verstandig is hierover te oordelen als je maar een helft kent. |
Citaat:
|
is het alweer zo ver :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En haar lieggedrag tegenover mij. En van haar zul je precies het tegenovergestelde horen. End of story. Zoek maar op HazesRules. 90% kans dat je het vindt! |
Citaat:
dat zoiet sop internet moet worden uitgevochten zeg 8| :{ doe dat thuis ofzow :{ |
hazes wil alleen maar laten zien hoe goed hij wel niet is en hoeveel meiden hij wel neukt
zie 2 in 1 minuut daarom is het gewoon een loser en daarom pakken we hem, snappie |
Citaat:
Weet je wie je tegenover je hebt? Denk het niet! |
Citaat:
*kuchegokuch* {wederom sorry] |
laat elkaar gewoon met rust!
dit lost niks op!|:( hazesrules vecht de ruzie please buiten het forum uit! |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom pakken jullie allemaal HazesRules? |
Ik denk dat we er beter over op kunnen houden, dit lokt alleen maar geflame en agressie uit lijkt me.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.