![]() |
sneu hoor
Saartje18
www.saartje18.tk Registered: Jan 2003 Posts: 3837 Hehehehe... Stiekem lacht iedereen je uit hoor... Don't worry Dacht jij dat ze je vriendjes waren toch niet? WAHAHAAHA quote: -------------------------------------------------------------------------------- ***** zegt: tis een mokkeltje van 14 SAARTJE ((GIP Boekhouden)) >> www.saartje18.tk << zegt: en allegeluk dat ze nie bij mij in de buurt woont ***** zegt: wij met heel sport waren allemaal gek van dr ***** zegt: althans, dat moest ze denken -------------------------------------------------------------------------------- __________________ Sneu hoor, wat wil je hiermee bereiken??? |
Ik vat hem niet :?
|
Citaat:
|
mja beetje kinderachtig maar boeie:z
|
De waarheid is hard.
Net als de voorkant van een trein... (ik denk dat hier wel iemand is die dat kan bevestigen). hehe Overigens vind ik het niet zo zeer kinderachtig van Saartje, maar eerder triest. Dat ze zich zo druk kan maken over een totaal onbelangrijk, oninteressant kind hier... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
hey mensen wazuppp... oke jud wheres the " war " ... ;)
|
Citaat:
kom jij weer hahah ;) tis geen 'war' ...tis iemand die een beetje irritant loopt te doen om mij zoveel mogelijk naar beneden wilt halen....;) |
Flauw van haar zeg:{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen war :'( nou nu breek je me arme hartje :? gna gna gna:9~
o well... waar is die irritante persoon eigenlijk.... en waarom wil die je naar beneden halen... ??:? |
Citaat:
|
sneu dat je die pm hier dan moet posten om even zielig te doen.
|
voor de lol:wave: altijd fun natuurlijk:] wat heb je eigenlijk zoal gezegt :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heel flauw ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een diep trieste pm :{
|
Wie is ****** ? :{
|
Citaat:
|
Citaat:
http://users.pandora.be/saartje18/saartje/index2.htm en dan dat onderste laatste stukje text :x |
HELENA WAT BEN JIJ EEN VIEZE KUT SLIJMBAL ZEG!! ECHT NIET TE GELOVEN, KONTE LIKKE VAN SAARTJE!! eerst zeikt ze je af, en nu ga je slijme omdat je bang bent weer te worde afgezeke, echt zielig joh, kom es voor je zelf op en zeg eerlijk dat je saartje bitch vind.
en judith je hebt groot gelijk, echt triest van saartje, wat denkt ze wel niet, domme belg! volges mij zit ze beetje met der zelf in de knoop dus let maar niet op der, haar leve is school en forum. |
Citaat:
|
Citaat:
ik doe wat ik wil. En tuurlijk, ik leef voor school :rolleyes: En judith, als jij zielig wil doen, mag ik zielig terug doen tegen jou :yes: |
Citaat:
|
En mensen hier een poot onderuit halen doen we niet...ow's zijn onderweg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.