![]() |
weer een dag vol ..... regen en kou
bleh , hoe was jullie dag ?O-)
|
Re: weer een dag vol ..... regen en kou
koud:(
|
Ja, wel lekker he!
Had lekker een dagje vrij. Lekker uitgeslapen vanmorgen *) even wat voor school gedaan, en dat was t wel! SiNix niet gemist O-) |
Ach Me dag was Weer BORING!! klote school..allow er wel een lekkerding op school zit
enige verschil is dat er wel een stuk of 1000(probably more) leuke dames op de hogeschool zitten:7 |
Ach Me dag was Weer BORING!! klote school..allow er wel een lekkerding op school zit
|
|
Citaat:
|
teringkoud.. het waaide hier superhard.. me peuk waaide bijna uit me bek man ! wel liev geknuffeld met lieve jongen :) dat was wel weer warm dan !
|
Kkkkoudd8|
|
Ach Me dag was Weer BORING!! klote school..allow er wel een lekkerding op school zit , maar het interesseert me niet hoe koud het is, ik wil gewoon neuken !!!!:+
|
Citaat:
|
oooooh jij overloper!:D :+
|
over lekker ding gesproken...vandaag in de bus, omg zo mooi:love:
|
Ik vind het heerlijk weer, behalve die regen. Da's wel dikke bah!
|
Citaat:
|
met de nadruk op 1 maar dat is wel het mooiste meisje op deze planeet:love: |
ik heb je echt de hele dag gemist
en verder heb ik eerst een kutdag gehad maar net hoor ik dat ik iemand van s.com fotoboek heb gezien :p wel grappig. en gesport das wel beterz |
Citaat:
kutdag ? |
Citaat:
|
OMG :P ghe elange leve de pauzes :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach Me dag was Weer BORING!! klote school..allow er wel een lekkerding op school
Op dat laatste na, want die zit niet meer bij me op school :{ |
Er zit zeker een lekkerding bij mij op school :9~ met hele mooie ogen *zwijmel* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verder gewoon dagje...was bij me vriend blijven slapen, moest weer vroeg op want ik moes dus naar school, na school tennis training, daarna gegeten en toen geleerd...*jeej* |
was op een begrafenis van me achterneef...
en heb toen voor het eerst me opa leren kennen en het is was kut weer. |
Klote, ik haat regen. :)
Kou is niet erg, daar kan je je tegen kleden, bij regen word je na 2 uur buiten op welke manier dan ook toch uiteindelijk nat. :x En verder viel ik in slaap toen ik uit school kwam, dus veel heb ik gisteren niet meegemaakt :z |
Citaat:
|
gisteren was nat... wind... hagel.... zon
vandaag is: ZON |
vandaag zal wel weer hetzelfde worden als gisteren?
Ach Me dag was Weer BORING!! klote school..allow er wel een lekkerding op school zit |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.