![]() |
POLL: LoeLoe goede FB?
Dames en heren,
Uw mening wordt zeer gewaardeerd. Is LoeLoe een goede FB? Groeten van Haas Volgende week dinsdag om kwart voor tien (09:45) sluit de stemronde. Ik neem aan dat als het antwoord van de members 'NEE' luidt, dat er een nieuwe FB wordt aangesteld. Maar laten we eerst deze stemming afwachten. |
:9
|
Citaat:
|
slotje:?
|
Citaat:
Ik vind het kunnen, je kan stemmen, dus DOE dat. In plaats van zeuren om een slotje. |
Citaat:
|
Citaat:
Duurt nog zeven dagen. Zou wel fijn zijn als iedereen stemt. IK vind dat ze alles verziekt. En er zijn meer mensen die zo denken, zie ik aan de stemming. En wat er mee bereikt wordt? Moet je de eerste post lezen... |
Re: POLL: LoeLoe goede FB?
Citaat:
Als het je hier niet aanstaat, ga dan weg, maar ga niet beginnen zagen over de fb's. Je bent hier amper een paar weken. Zoveel goede dingen heb jij hier ook niet verricht hé. Oordeel niet over mensen waar je niets van weet... |
Re: Re: POLL: LoeLoe goede FB?
Citaat:
|
ik stem niet..... dit hoor je niet te posten tenzij daar aanleiding voor is ofzo.
Nu iig niet! |
Zij is hier al lang FB en dan zou ze het nu opeens niet goed doen? Sinds jij hier bent? Ik dacht het niet :z En mocht er een poll nodig zijn dan opent een stafflid 'm wel dat hoef jij niet te doen... dus zoals ik al eerder zei: SLOTJE :thumbsup:
edit: natuurlijk ga ik dus niet stemmen |
Citaat:
En Saartje, kiss my ass! |
Citaat:
|
echt leuk hoe jij denkt mensen te kunnen beinvloeden door te zeggen dat het een alles zegende poll is
ten eerste zou dit dan in leden staff moeten en niet in het nuttelooste forum ADB ten 2e heb jij helemaal geen zeggenschap over welke FB weg moet gaan en welke moet blijven ten 3e je kent mo niet eens ten 4e je kan niet eens zeggen of ze goed of slecht is als je nog maar een maandje hier zit, misschien zelfs nog korter ten 5e je gaat alleen maar op meningen van andere af |
Citaat:
|
Citaat:
Deze thread heeft als bedoeling om iemand zwart te maken, en dan lijkt het voor mij wel dat JIJ de enige bent die hier de sfeer verziekt. Als jij vind dat ze iets fout doet in jou ogen, kan je haar ook even PMen voor te zeggen wat ze in jou ogen beter zou kunnen doen ofzo. En waarom moet ik je kont kussen, omdat ik mijn mening deel? Het was toch een DEMOCRATISCHE poll? Waarom mag ik dan mijn mening niet zeggen meneer Haas? :p |
Citaat:
|
Slotje:wave:
En als hij toch zou blijven staan, dan kunnen we mss ook een poll maken over : "moet hazesrules een ban krijgen?" |
Weet je wat jij zou moeten doen? Eerst langs de Kamer van Koophandel
|
Citaat:
Oh nee je bent een vrouw!!! AAAAAAAAAAAAAAAHHHH! :huh: |
Citaat:
|
van mij mag ze best blijvenO-)
|
:O
om er even op in te gaan: ik vind loeloe persoonlijk niet echt een goede fb, omdat ze te snel slotjes plaatst en vooral haar eigen beleid voert. maar ik ga niet op de poll stemmen, omdat het nutteloos is. denk je echt dat er dan een nieuwe fb word aangesteld? |
oh... is dat waar steve? heeft een eigen beleid??? Dan sta k achter je.... ik ken der eigenlijk niet echt:$
|
Citaat:
En ik HOOP dat er iets mee gedaan wordt. Meer niet. Slotje lijkt me overbodig. Je KAN stemmen... En ik denk dat als het antwoord 'Nee' is, LoeLoe toch niet echt meer als een goede FB kan optreden. Misschien past ze haar gedrag er wel op aan, weet jij veel. |
Citaat:
Al zes nee-stemmers.... 50%... |
Citaat:
Niet iedereen geeft op dezelfde inhoud slotjes. Sommige mensen laat meer toe,en andere minder. Trouwens, als je iets FATSOENLIJK post, hoeft ze helemaal nx te sluiten... :) Wel grappig hoe mensen hier elkaar proberen ervan te overtuigen dat loeloe slecht beleid voert, verteld ook direct hoe beinvloedbaar de personen zelf zijn :z |
Citaat:
|
Citaat:
OMG :{ Ga jij mensen hierop beoordelen? Ik vind het erg lame als dit je enige argumentering is... Mijn conclusie is : Je kent haar helemaal niet, je bent op je tenen getrapt omdat ze je op je plaats gezet heeft, en je wil wraak? LAME L-A-M-E :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt een DOOS eerste klas. Als het je niks interesseert, rot dan op. Je kan stemmen, ja of nee, en verder niks. Met dat geflame van je. Donder op! |
@Saartje18
Belgen zijn nooit zo snugger geweest, wel? Ik hoop dat je het hebt begrepen! |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom? Die poll is volkomen nutteloos. Ook al ga jij mensen omkopen om te zorgen dat ze zogezegd weg zou moeten gaan, hoop er niet op, het gebeurt niet. Het beleid word hier niet gevormd door één of andere geirriteerde, flamende, alles-beter-wetende n00b :* |
hazesrules je bent te triest voor woorden. je probeert iemand aan te vallen terwijl je daar totaal GEEN argumenten voor hebt? en als saar jou vervolgens daarop wijst, ga je haar persoonlijk aanvallen?? :O
|
als ik t ga baseren over haar hele FB periode dan mag ze van mij weg. Al gaat t over de laatste tijd vinnik t wel best zo, want ze is niet zo flink irri meer in mijn ogen als vroegert
|
Citaat:
Plz, maak het gewoon niet erger en geef toe dat je poll nutteloos is en gemaakt is uit frustratie... Je hebt trouwens geen énkele reden om mij zo aan te vallen. Je beweert een *DEMOCRATISCHE* poll beweert te hebben, maar iedereen MOET wel dezelfde mening hebben als jou of je gaat ze uitschelden? Trouwens, ik ben geen doos. Ik ben een superslim meisje. Het zijn alleen de DOMME en NAIEVE nederlanders die zeggen dat belgen dom zijn :) Intelligentie zit niet in een nationaliteit mijn liefste :) |
Citaat:
ze heeft maar 13x gepost in het hele slowchat topic, dus zo goed moet je der ook weer niet kennen |
ik snap het prob niet
als je eens naar de tussen uitkomst nu kijkt (kan natuurlijk veranderen) zegt 50% al dat ze wegmoet??? voor de rest vind ik dat men op dit forum zou mogen posten wat men eigenlijk wil? en als je het niet wil lezen moet je het gewoon niet openen :) en tjah het is natuurlijk mogelijk dat ik het van een andere kant zie omdat dit forum nu niet direct men leven is maar sommige mensen moeten niet zo overreageren, dit is en blijft allemaal maar cyber en je moet een verschil maken tussen dit en irl dit zorgt er eenmaal voor dat veel mensen een grote mond krijgen en dat zal altijd zo blijven, er is eenmaal niets wat je er aan kunt doen nu kan je je er zo druk in maken als je wil ze bannen, enzovoort enzovoort maar eigenlijk maakt het niet veel uit trouwens ik vind niet echt dat ze veel verkeerd doen als je tegenwoordig al niet meer een beetje commentaar kunt verdragen? critiek is ook niet altijd slecht en voor de rest is het slechts een uiting van een mening hij zegt niet dat andere mensen ook zo moeten denken daar gebruikt hij die pol dan ook voor iedereen kan voor zen eigen beslissen, en als je dan wil, stem dan dat ze cool is he die fb :) en voor de rest verdenk ik er hier veel van van gewoon wa te slijmen bij fb's en dat vind ik nog lager dan dit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
das dan weer pure discriminatie en dat iis niet echt toegestaan op dit forum en vind als je met zo'n conclusies afkomt dat je maar heel laag bent veralgemenen kan iedreen en wat ongegronde argumenten van mij mag je het allemaal doen, maar zie de volgende keer dat je teminste dan een uitleg hebt waarom jij er tegen bent en waarom dat bevoorbeeld alle belgen dom zouden zijn? of waarom dan wel LoeLoe juist weg moet, geef voorbeelden en motiveer je woorden |
Citaat:
|
yeah :p
|
Citaat:
|
Re: POLL: LoeLoe goede FB?
Citaat:
|
sinds wanneer is dt forum een democratie?
|
het valt weer op dat er weer 2 fb's na elkaar komen, is dit weer overlegt in staff? :wave:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.