![]() |
Voorbeeldje van een perfect gesprek..
Chyston - lipJeeee zegt:
Neuken? SAARTJE - Mr Nudelsuppe ! - Just Remind Me zegt: ja is goed Chyston - lipJeeee zegt: Oraal, anaal, vaginaal? Missionaris, honingpotje, keukenwerk, amazone? Aardbei, banaan, sinasappel? Klaarkomen in je, over je buik of in je mond? SAARTJE - Mr Nudelsuppe ! - Just Remind Me zegt: doe allemaal maar SAARTJE - Mr Nudelsuppe ! - Just Remind Me zegt: nee serieus Chyston - lipJeeee zegt: Ja, ho ik kan niet 3 keer komen. SAARTJE - Mr Nudelsuppe ! - Just Remind Me zegt: nee? SAARTJE - Mr Nudelsuppe ! - Just Remind Me zegt: flauw hoor |
jeetje :aai:
|
Ruff, dat was een grapje?
Plz? :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag je je er op wijzen, dat er geknipt en geplakt is in de log? :p
Mijne heeft blijkbaar andere dingen gelogd lieve joshua ;) :d |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat iedereen wel weet dat ik dit niet meen 8-) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik zie je ook graag hoor :love: :x |
:D :D
Wat versta je onder honingpotje? :x |
wel een boeiend topic :p
|
Citaat:
Smijt dit topic maar toe... De echte logs zijn bij mij verkrijgbaar :z Slaapwel iedereen :) |
Re: Voorbeeldje van een perfect gesprek..
Citaat:
|
(ik snap niet dat jongens zo tegen meisjes kunnen praten by the way) :{
|
Re: Re: Voorbeeldje van een perfect gesprek..
Citaat:
Citaat:
Oké oké, ik post nog éééééén keertje :p Deze vind ik echt grappig. Josh, probeer geen quotes van mij na te doen als je niet weet hoe ik typ. Ik gebruik nooit uitroeptekens, en ik typ noooit TWEE zinnen in één venstertje. Altijd enter :p Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maja boeie. mijn pakkie an nie :d |
Citaat:
Hou nu op met log's te veranderen en laat me nu eindelijk gaan slapen :p TOT MORGEN :wave: :Y) |
Citaat:
|
daar gaat t niet om
|
Citaat:
|
Citaat:
|
da's wel lief :)
|
Citaat:
|
andy doet je na ...
Taste of Tears // My skin looks colored, Does that mean I'm burnt... >> Zaterdag... Tarantino!! zegt: neuke? Kris *Sticks and stones will break my bones but names won't hurt me* zegt: NU EVEN NIET Kris *Sticks and stones will break my bones but names won't hurt me* zegt: :Y) Taste of Tears // My skin looks colored, Does that mean I'm burnt... >> Zaterdag... Tarantino!! zegt: :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien is het wel een test van nick om te kijken hoelang saar het vol houd :p
aaa nee, saar ({) je bent een lieve meid en je verdient een liefe jongen |
Citaat:
|
lol :thumbsup:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.