![]() |
echt fucked
moet ik tot 12:45 wachten op school voor een filmpie en dan pas om 14:30 weer een gesprek.....
echt niet cool, en tis nog rustig op op het forum :[ iemand in die ff naar den haag wil komen om me te meeten ofzo? |
Ik ga zo naar school op repetities in de halen en ben nu bezig met wat kleine spiekbriefjes. Kheb niet zo geleerd en heb geen zin in teringschool. :[
|
ik ook niet gelukkig heb ik vanavond beetje fun en kan ik morgen uitslapen als jullie niet tevroeg willen komen, als jullie uberhaubt wel komen
|
je weet wat ik gezegt heb :respect:
|
Citaat:
|
wtf moet je nou weer in heerlen?
|
Flikker! Ik bedoel Heemstede |:( kzat ff met een meisje te cammen en die kwam uit Heerlen en ze zeurt steeds datk naar Heerlen moet komen :[
Kut huh :+ Maar kmoet sowieso gesprek hebben met ouders van Iris, ik ben namelijk niet welkom in haar familie/huis :p |
whahaha flik je weer goed met iris der ouders
ene wies die meid van de cam, post es een foto |
Citaat:
|
Citaat:
En twas niet mijn schuld dat die teringfamilie opeens me huidskleur niet accepteerd en dat der ouders het ineens dom vinden dat ze met mij gaat. :wave: Kvertel et na school wel ff op msn :+ |
damn racisten ook :no:
|
Citaat:
|
ik zou andy ook niet als schoonzoon willen hoor, maar daarintegen zou ik mezelf ook niet als schoonzoon willen :+
|
Citaat:
|
ik ben lekker op school aan het forummen, terwijl ik een workshop moet maken, iemand moet me ff afsluiten van internet
|
fucked man.
maar morgenaaf party in heemstede :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.