![]() |
Arme Stevie....
Steve is ondertussen al voor 1 week gebanned, in eerst instantie waren t 4 dagen, maar omdat ie een ander account had aangemaakt, werd het een week.....
Dat is echt niet vol te houden voor steve, die kan echt niet zolang zonder forum.... hij is echt super verslaafd... Dus misschien als we een aantal steunbetuigingen hebben, dat ie zich er zonder zelfmoordneigingen door heen kan slepen!:yes: |
Ik vond hem maar een irritant ventje
|
ejhh ik klik op je naam, maar er wordt geen screenshot genomen van m'n beeld..
zo easy ben je niet hoor easyprintscherm!!! :[ |
|
Ik zet bij deze mn handtekening: handtekening
|
Stevie moet zich gedragen en aan de regels houden net zoals de rest PUNT :)
|
Ach een week is snel voorbij, komt ie wel overheen
|
arme hij, maar dat heeft die zelf gedaan
|
33.285 views...
Wie heeft er dik op zijn/haar F5-knop zitten rammen? ;) :+ |
Citaat:
|
Citaat:
maarja, easyprintscreen zit bij stevie in de klas, dus zou je kunnen verwachten dat ze daar iets hebben gedaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
OMFG :{
|
Citaat:
Hij heeft ondertussen een IP-ban gekregen, hij kan dus thuis niet meer op forum.. misschien betekent dit wel de forumdood van Stevie, dus de echte dood van Steve ook dan.... In dat geval, veranderd dit topic in een condeleance register:respect: |
Stevie heeft zich weer niet goed gedragen, zijn terugkeertijd is alweer aangepast
10 december om 21.35 zou Stevie moeten terugkeren.... over 5 weken dus Kan iedereen ff rustig genieten van de rust;) |
haha, mja is wel errug lang vind ik
|
Wat heeft ie geflikt dan?? :o
|
foute dingen in de ogen van de fb's ? :p
|
Dus waarschijnlijk de layout verneukt :p
|
heel veel....
om te beginnen, had ie een post met heel veel emoticons gepost in een topic, waardoor dat topic vast liep -eerste waarschuwing Toen heeft ie t nog een keer gedaan -tweede waarschuwing Toen heeft ie gespamd -derde waarschuwing --> Ban van 4 dagen Toen heeft ie een nieuw account aangemaakt, daarmee gespamd schijnbaar, ban verlengd naar 2 weken Daarstraks een derde account aangemaakt, en toen heeft ie dus dus twee uur lang iets op zijn F5 knop gehad, waardoor dit topic 34.000+ views heeft.. Ban verlengd naar 3 weken (27 november) En tot slot, wat ie heeft gedaan weet k niet, maar toen heeft ie een IP-ban gekregen, en zijn ban is verlengd tot 10 december, 21.35 over 5 weken dus |
lol:+
|
Citaat:
|
|
omg
|
:'(
|
:( weten jullie wel hoe zwaar stevie het nu heeft :no:
|
OMG :d
|
ik vraag me af waarom gebanden altijd hun vriendjes moeten aanspreken om een topic over hen te maken .. zijn ze bang dat anders niemand gaat merken dat ze weg zijn ofzo ?
|
Citaat:
|
zoveel views allemaal voor mij :( ik word er emotioneel van :'(
|
Citaat:
|
F5?
|
Citaat:
|
Nou jah het topic gaat niet echt meer over Stevie geloof ik maar goed, hierbij mijn steunbetuigenis.
_0_ Enne niet weer doen natuurlijk he :p |
Citaat:
|
volgende x teken ik het wel ff uit
|
wat heeft iedereen de laatste tijd met oude topics uppen? :?
|
die goeie oude tijd.. heb mn mening nog niet herzien trouwens.
|
Citaat:
|
Over oude dingen gesproken.
|
Idd, spreek er maar niet meer over... brrr
|
dat verklaart dat die bij mij zit :z
|
Een fb die oude topics upt.. foei stevie:+
|
:D :'( :D
|
Citaat:
|
graag gedaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.