![]() |
Wegens onploffingsgevaar...
... heb ik een nieuwe mobi :Y)
Die 3310-tjes waren niet meer te vertrouwen... vooral omdat de meeste verhalen gingen over dat de telefoon eerst telkens uit zichzelf uitging(same here...), en vervolgens toen diegene het weer aan wilde doen, er kortsluiting ontstond :{ Meer reden voor mij voor een nieuwe :d |
|:(
De kans dat je eenm gelukkig leven krijgt is zelfs nog groter dan dat dat ding BIJ JOU ontploft. :+ |
dan had er wel een onofficiele accu in moeten zitten:)
|
Citaat:
|
leuk man :aai:
|
Citaat:
|
ook de ORIGINELE kan ontploffen heeft de Belgische consumentenbond onderzocht :p, die van mij is net naar de fabriek voor reparatie :kwaad: loop nu met een koelkast :p :+
|
ach joh , IK heb pas een koelkast , een vet oude motorola tri band , but i LOVE MY BIG FOON!!!
|
lol, ja, zijn ook alwel 2 gevallen bekend in nederland van onploffende nokia's. Grote kans dat het dan ook bij jou gebeurd :p
maarja, wel goed exuus om een nieuwe telefoon te kopen :z |
Gelukkig heb ik een Siemens :D
|
wie wil de mijne overkopen :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
werd tijd, Mieltje :p
|
Citaat:
Ik heb die gratis Siemens M55 gehaald :yes: |
Citaat:
Ik heb nog een Siemens C35 die ik nu zo ondertussen bijna 3 jaar heb, maja...ik ben er tevreden mee. Veel bellen doe ik toch niet en SMSen eveneens. I-mode is voor zover ik weet toch nog relatief duur, dus waarom zou ik voor (mobiel) internet betalen als t me thuis geen cent kost? 8) |
Citaat:
|
mijn 3330 werkt als een trein, euh, ik bedoel mobiel
geen problemen mee dus |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.