![]() |
weet je wat handig zou zijn?
als je in het echte leven ook allemaal een bordje naast je hoofd hebt hangen met je naam dr op, net als op een forum.
je hoeft je naam niet te noemen en je hoeft ook niet een ander zn naam te vragen. net zo makkelijk. je weet meteen hoe iedereen heet en niemand voelt zich kut als een naam is vergeten ofzo. zullen we dit idee naar de regering sturen? dat iedereen verplicht een bordje met zn naam moet hebben, anders gaan ze de gevangenis in voor 5 jaar. *) ik vind het een cool plan.. serieus :d |
dat kun je niet serieus menen....
|
nee
|
en als ik dat nou eens wel was :|
|
Citaat:
ontopic: COOL 8-) ja eddie ik steun je hoor :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom naast je hoofd, speldje op je borst met je naam ook , je weet wel, wat al bestaat :p
|
omdat... op een forum je naam ook naast je post staat? :rolleyes: :d :yes:
|
Super!!!!!!!!:+
|
ja en dan dat bord ook laten sponsoren :|
|
Jah joh geweldig schat :*
|
ik ben blij dat de meeste het een puik plan vinden :)
|
een arm waardoor ik met alle gemak van dien op me rug zou krabben, dat zou pas handig zijn! :yes: :+
|
Citaat:
maar je kunt toch ook een butten opspelden.. of aan al je truien- t-schirts maken?:p |
:wave: me is voor!!! ik krijg ZOveel namen te horen die ik ZO snel ook weer vergeet :| en die moet ik dan allemaal vertellen dat ik gewoon niet meer weet hoe ze heten :(
en dan zeggen ze et nog 10x en dan weet ik et nog niet :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
ze noemen mij soms BElinda terwijl ik Linda heet... ze vinden Belinda mooier klinken :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'OOOOOOOOOOOOOOOOOh.... :Y) naja' zegt ze 'ben beetje in de war met de andere dame Anouk dan :p' :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.