![]() |
ik ben dronken
mag dat?
|
jah
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: ik ben dronken
Citaat:
|
bagdat...
|
tuurlijk:)
|
dronken sucked, liever stoned
|
|
Jah
|
Dat mag :)
|
de auto rijdt hier links de stoep op en rijdt iemand aan.
mag dat? |
Citaat:
|
Citaat:
*agree* |
kampie is echt stoer man, echt stoere gozer, met die kampie echt geen ruzie hebbe, als kampie dronken is, is die de man
|
Citaat:
|
bobba, hou je bek is
|
KAMPIE IS DE MAN
|
Kampie moet als Fb het goede voorbeeld geven
|
Citaat:
iig was k gisteravond ook lekker weg iig:z |
Citaat:
|
ik was rond die tijd boter geil :$
|
Citaat:
en weer moest je je zelf bevredigen, ik heb wel medelijde met je |
dronken zijn is echt niet relaxed ofzo
|
Citaat:
|
wat doen jullie zoal als jullie dronken zijn lizz en bobba
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heej koppie houwe he tegen mijn schatje!!! :love: |
:Z hier nog 1 met een kater |:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze vindt het ook wel lekker en is heel gezond
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
dronken ben ik doordeweeks wel, donderdag bijvoorbeeld als ik vrijdag nog dronken op mn werk kan staan O-) :Y) [edit] bijdeze wil ik even iedereen tot de orde roepen om dit topic niet vol te spammen met vervelende opmerkingen! En wie zo'n waarschuwing negeert heeft dus alsnog een OW (ik denk ik zet er even bij dat dit WEL een fbwaarschuwing is 8) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien heb ik et niet goed verwoord maar de waarschuwing ging er dus over dat er niet meer zoveel offtopic gezeur gepost mocht worden :x |
20,5 jaar oud
1 maal dronken geweest 2 maal aangeschoten Ik heb het niet zo op alcohol. Al mijn vrienden liepen al te zuipen op hun 15e. Ik moest er niet veel van hebben. Vooral het effect op mij is niet geweldig. Ik krijg er even meer energie van maar als dat gaat temperen is de feeststemming er volledig uit. Ik ben het dus wel eens geweest en ben blij dat en niemand mij heeft gezien en mij gelukkig niks overkomen is. Dat had zo anders kunnen zijn..geloof me maar. Daarom geen overmatig alcoholgebruik meer, never. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.