![]() |
zondag
iemand nog wat gedaan in op de laatste dag van het weekend?
ik niet en verveel me te pletter |:( |
Bij annûh geslapûh, en vanaaf komt Marrûk. En Ikkûh is verkoudûh. En ik heb zere ogen :(
|
tv gekeken :[
|
Mensen op MSN lastiggevallen
Mijn huiswerk gemaakt Tot 12.45u in mijn bed gelegen Als ontbijt biefstuk met purree gegeten En dat was het zowat |
euh.. konijn geknuft, alle beestjes van mij geknuft :D
en de kittens zijn vandaag opgehaald/weggebracht :( |
uitgeslapen
tv gekeken achter de pc gehangen moet dalijk nog ff presentatie van morgen doornemen en verder tv kijken |
Zondag is een beetje mijn rustdag
Ik doe dan helemaal niks behalve de noodzakelijkheden enz |
geprobeerd te leren, me ergeren op een ander forum, internet, met de PS2 gespeeld en gegeten
|
Te vroeg opgestaan, te vroeg op het voetbalveld gestaan. Kansloos verloren omdat het hele elftal het te vroeg vond. En omdat het zo vroeg voetballen was heb ik maar de hele middag gaar achter de computer gezeten. Nu zodirect naar de kroeg.
|
-wakker geworden
-achter de computer gezeten -beetje huiswerk -gegeten -filmpie gekeken |
biologie proefwerk geleerd :(
Ennug oma bezoek gebracht! |
sex douche ontbijt koffie soep koffie huiswerk thee cake huiswerk avondeten stage adres uitzoeken forum
edit en over een uurtje weer koffie gok ik |
Citaat:
|
niet geslapen vanacht
pc gechillt anime gekeke iris bezoeken avondeten pc 19:00 studio sport huiswerk chille |
Citaat:
:o |
Voetbal gekeken(op tv en in het echt)
|
Citaat:
|
de hele dag al achter mijn pc gezeten en alleen maar spelletjes gedaan
met ongeveer 20 mensen gelanned |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bugs gefixt op http://www.q2u.nl (sluipreclame :Y))
lange radio opname van een jaar geleden ofzow eindelijk maar eens opgedeelt en gebrand op 3 cd's kleding gewassen en gedroogt tv gekeken internetten straks naar the matrix revolutions |
Citaat:
|
Citaat:
Vond ik eerst ook.. Maar nu niet meer :D Vooral cappuchino is :thumbsup: |
Citaat:
|
Om de een of andere reden word ik altijd depri van zondagen , ok hou van vrijdag en zaterdag , maar zondag is altijd zo'n grijze dag ( misschien komt het doordat vroeger op zondags de winkels dicht waren- )
|
Citaat:
|
klein beetje huiswerk:kots:
|
uitgeslapen uiteraard
wedstrijdgezwommen bij een vriendin patat gegeten en tv gekeken |
Re: zondag
Citaat:
|
Kheb geleerd, geleerd, geleerd, geleerd en... oja, geleerd :{
|
Citaat:
En chocolade gegeten En je aan anderen geërgerd Ik heb je zondagochtend niet gezien! Wel jammer! Ik had me er op verheugd! |
Citaat:
Hmmz... Denk je dat ik op mijn achterhoofd ben gevallen ofzo? Ik zie goed zat dat ik gebanned ben ja. Met een andere naam. Dus dat maakt allemaal niets uit. Al val ik nu wel terug in een oude gewoonte. Heb je XesseX al gezien? Das Wessel! |
Hoe denk je dat hij hier is gekomen?|:(
Denk je echt dat ik dom ben ofzo? |
Citaat:
Soms wel ja! Das nou juist het probleem. Was je zaterdag in de Cuba? Was gevochten haha! :] |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.