![]() |
Jamiel en Ik
Jamiel en Ik zijn vandaag erg productief bezig geweest, en we zijn er best trots op. De namen voor de kinderen weten we nog niet, maar als we eruit zijn zullen we het jullie melden!
Nah, just kidding. Jamiel en ik zijn vandaag bezig geweest wat gitaar te spelen en te zingen. En na veel gepiel hebben we een cover gedaan van K's Choice - Iron Flower. We zijn er zelf best wel trots op :+ Jamiel kende het nummer (nog) niet, en dat was dus even lekker oefenen. Er zitten echt wel wat foute stukken in, maar goed. De volgende keer beter. Het is een VIDEO :p Wel slechte kwaliteit, want het was maar van een oude webcam. Owkee, komt die: Iron Flower by Jamiel & FiZz 8{ |
wie is jamiel
|
aww.. schattig :)
|
doe mee met idols dan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goed man:) :respect: :thumbsup: :aai:
|
Fizz is grappig :d
|
het loopt een beetje kut :/
me stomme player dan :{ |
fizz kan nog wel wat zanglessen gebruiken:p maar tis nog niet eens zo slecht:)
|
leuk man!:)
alleen fizz inderdaad..niet helemaal zuiver zeg maar ;) |
Citaat:
okej :p |
*klap*klap* Goeoed!! :respect: :d
|
Citaat:
|
klinkt mooi! jamiel echt mooie stem :)
jamiel & jamai klink ook leuk btw ;) |
egt dat einde he...is anybody in there *klop klop*
whahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :d :d :d :respect: |
Owke, het lag dus aan me stomme winamp (5) video player
Met Wmediaplayer werkt wel lekker.., maarrem tja, 'k moet zeggen dat ik het mooier vind als jamiel solo zingt dan. Ko heeft de overstem hierin Voor rest, mooiste liedje tot nu toe gehoor :) :thumbsup: , nuw eetk waarom jamiel door is met idols.. |
Citaat:
|
ko je gitaar klinkt vals :p
|
Citaat:
En het einde...idd...moest hard lachuh ;):d |
ik had op het eind pas door dat het een filmpje was :+
dacht dat het alleen muziek was :d heb het einde nog wel gezien :+ |
Citaat:
|
klinkt super!! :thumbsup:
Alleen ko moet ietsje zachter zingen jamiel ietsje harder :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
geeen idee.... :o
|
Jäger bier :respect:
:p |
Citaat:
|
het loopt goed kut :p
|
OK
1 vraagie wanneer gaan jullie op tournee :thumbsup: |
Citaat:
|
jah pcies :p
|
Citaat:
Maar goed, mijn stem is inderdaad te hard, maar jah, is een beetje moeilijk uit te mixen als je gewoon ergens een mic. neerzet en maar hoopt op het beste. Dan zouden we de gitaar en zang apart moeten zinspelen en dan opnemen en dan uitmixen etc. Maar jah, volgende keer beter. Vond het nog best wel knap om zo laag te zingen (voor mij is het echt laag) en er nog van volume uit te krijgen :) We gaan flink verder oefenen :p |
Citaat:
|
ff kieken dan maar
btw wat heeft ll.com een vette server ik haal hem met 341 kb/s binnen:+ en fizz wil je nooit meer zo dicht bij de cam komen :p |
Iron flower :respect:
I love you like a son, like a game I have won like a toothbrush I used for the Eiffel Tower my youth, it's gone, it's a boot stuck in the ground is there truth to be found in an iron flower :respect: |
Klinkt eigenlijk best goed ;)
Maar het eind van het filmpje is wel eng Fizz.. Je moet iets aan die enge blik doen ;) :aai: |
Citaat:
|
woei :+ :)
einde vind ik vet wanneer Fizz zo voor de Cam zit whehehe |
ohja t klonk best goed eigenlijk....mooi nummer ook, nooit eerder gehoord maar vooral met Miel's stem...:7 :p
|
Oh jee, colaflesje wordt jaloers. :o
|
vet cool!!! :yes:
|
het einde 8{ :d
|
:d cool!
vooral dat laatste stukkie. :respect: :+ |
cool:d
alleen ik zag geen video:$ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.