![]() |
Tv!
Ik heb een tv op me kamertje! naah naah... nu nog een video speler :d
Groot he Jamiel :d |
Oeh ik ben jaloers:p
|
whaha en dan de videobanden van david (frans uitgesproken voor de mensen die niet weten wie dat is :p) lenen :]
|
Citaat:
En David heeft ook wel DVD's :+ |
heb k ook, enige nadeel is dat ik soms wat later slaap dan gepland. moet ook nog een video erbij ofzo, zeer relaxt dan:7
|
:thumbsup:
|
:rolleyes: :O
comp, dvd, gameconsole, tv, stereo; komt nog wel wat meer bij zometeen.. |
Re: Tv!
Citaat:
|
mag ik dan een keer zondag villa achterwerk bij je komen kijken? :$ :love:
|
Ik wil ook graag een tv'tje op me kamer! maar mijn kamer is achterlijk klein , heb er echt geen ruimte voor wheeeh :'(
|
Citaat:
|
Watte :?
|
Hmz, ik vind het wel raar dat je zoveel krijgt...
Er komt nog een tijd dat je ineens zelf voor inkomen moet zorgen enzow :{ Kan je je niet voorstellen dat we allemaal wel een beetje stinkend jalour waren toen je ineens de maximale beurs kreeg van IBG en niet het recht op had?, je gaf heel veel uit en kocht allerlei mooie dingen. Toen hadk wel zoiets van kut, en ik maar telkens schoonmaken enzow, voor beetje geld... Maar natuurlijk wel leuk.. van de tv |
Watte Watte :? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
WHAT THE FUCK????:O :O :? :huh: :Z :z :z 8| 8| :no: |
dat laatste gedeelte van eelco stond er toennet nog niet 8)
|
hadk er ff bijgedaan, omdatk daaraan dacht
moest me ei kwijt (lang leve edit functie) |
Citaat:
|
Citaat:
En die tv kreeg ik van David want david kreeg er eentje van me zusje (die stond op haar kamer). Daarbij komt ook nog eens dat ik voor veel dingen ook wel zelf gewerkt heb. Misschien telkens niet zo lang, maar soms wel zwaar werk. Veel met me pa meehelpen (en dat kan heel erg zwaar kut werk zijn) + het werk wat ik gedaan heb voor mijn oom + werken bij SpaarSelect. Ik had alleen telkens wel banen waarbij ik veel verdiende. Maar ik heb de dingen die ik zelf graag wil hebben zelf betaalt en voor gewerkt. Jij ziet alleen de zonnige kant van mijn verhalen, want ook niet erg is, want de rest vertel ik schijnbaar ook niet aan jou. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whaha ko je bent hier nog steeds niet weg he?
en nog steeds bellen :) |
Citaat:
|
Citaat:
Jah, maarja als'k nou ook es wat anders te doen heb? -hbo studie (veel theorie) -tentamens -sporten 3 avonden /week -2 avonden werken -girlfriend Gaat niet samen.. |
FizZ is gqn blij dat ie een tv op ze kamer heb , komt er een hele discussie.
Nou makker ik ben wel blij voor je hoor! |
Citaat:
|
Jeuj, kun je eindelijk zelfmoord gedachten hebben onder het genot van een bambi film :|
|
Citaat:
|
Citaat:
je hoeft er ook niet elke avond te zitten maar vrijdag en zaterdag zijn wel de drukste dagen voor de kelder 8-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.