GregoorvanDijk |
11 November 2003 10:51 |
Citaat:
Originally posted by koelkast
zodra meneer bart zijn meerdere ziet in een hopeloze discussie dat heel het forum ongelijk heeft en hij het licht zou hebben gezien. omdat hij weet dat hij het niet van me kan winnen komt ie aan met zaken dat het hopeloos is om met mij in discussie te gaan of gaat ie stoer aangeven dat ie mijn post en argumenten negeert.
|
Integendeel. Ik heb gelijk omdat Joy en Plankje om dezelfde reden een ban kregen (flame). Jij wilt dat ongelijk niet zien en komt met onrelevante zaken.
Citaat:
Dat is natuurlijk altijd makkelijk zodra iemand met goede argumenten komt zeggen dat hij of zij stom is en dat je daarom zijn argumenten negeert zo ben je van een hoop ellende af.
|
Als je goed leest doen dat slechts 2 personen hier: jij en Kampie. Ik negeer niet iemands argumenten maar ga erop in. Jij lult eromheen of erlangs en haalt er andere zaken bij.
Citaat:
Daarna aankomen met regels hoe men zou moeten discuseren noem ik gewaagd bijna dom daar staat vast ook wel wat in over het negeren van argumenten denk ik.
|
Neen, dat staat niet in regels hoe je moet discussiëren, echter jij kunt het niet, en dát is mijn (zelfverzonnen!) argument om jou te negeren, op deze post na.
Citaat:
ik hoor weer appels en peren en peren en appels de hele groente kraam wordt er weer bijgehaald en WEER gaat bartje de discussie omleiden door een voorbeeld wat iemand geeft te gaan uitdiepen en hier een nieuwe discussie over te starten hopende dat er een hopelooze boom structuur aan discussies uitmond om zo verwarring en chaos te scheppen.
|
Absolute klinkklare onzin. En wederom eromheen lullen. Appels met peren vergelijken is een simpel gezegde. Namelijk: BlueWolf haalde erbij dat kijken in privé-fora verboden is. Dat was niet de hoofddiscussie, en daar wees ik hem op. Het ging om 2 personen met een ban die beiden waarschuwingen gehad hadden voor flamen. Dat is dezelfde doelgroep, en dan gaat het niet om kijken in privé-fora. Ík was juist de persoon die de bijzaken van de hoofdzaken scheidde.
Citaat:
mensen verdienen straf naar mate wat ze gedaan hebben die straf wordt bepaald door de crew en beheerders er wordt geen proces gevoerd er is geen jury en geen commisie en hoger beroep is in princiepe niet mogelijk.
|
En hier staat iedereen achter? Lijkt me een beetje jammer als er een vergissing gemaakt wordt :wave:
Hoe dan ook, BlueWolf had een punt met wanneer hij zei dat het voor Plankje misschien anders geldde. Dat zou kunnen, maar ik kan me van plankje een opmerking als:
Houd je bek vieze kanker-homo, of iets in die context herinneren. Dan moet de opmerking van Joy wel heel ernstig zijn als dat nog erger was. Maar mocht dat zo zijn verdient Joy zwaardere straf, anders vind ik dit toch ook een behoorlijke overtreding.
Citaat:
Originally posted by Tyskie
Koelkast, reageer eens in Staff ipv hier.
|
:Y) Arme Tijs..
|