Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Het verhaal achter mijn nickname (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=39134)

Xessex 9 November 2003 22:42

Het verhaal achter mijn nickname

Ik heb door de keuze van mijn nickname al de nodige stof doen opwaaien. Deels omdat ik er zelf nogal vaag over ben geweest maar vooral vanwege de associatie met SEX....

Maar dan volgt nu eindelijk het echte verhaal achter mijn keuze...

Ik heb de naam Xessex een hele tijd terug verzonnen toen ik op zoek was naar een dj naam. Ik klooi namelijk al een aardige tijd wat aan met muziek op mijn kamer. En sinds september heb ik besloten er ook echt wat mee te gaan doen en mij een keer te gaan inschrijven voor een contest.

De naam is eigenlijk gebasseerd op iets heel simpels en dat is mijn eigen naam. Xessex is gewoon Wessel waarbij de eerste en laatste letter vervangen is door de "x". Maar niet een x om er sex van te maken. Neej de x staat hier voor unknown.

Waarom dan de x van unknown??... nou dit heb ik gekozen door de indruk die ik op mensen wek en vooral hoevveel zij daarna van mij weten. Ik ben namelijk zo'n figuur waarbij mensen al vaak heel snel een inschatting denken te kunnen maken van wie ik echt ben en wat mij drijft (positief of negatief). En ik werk dit moet ik zeggen ook zelf aardig in de hand. Maar in feite verberg ik heel erg goed wat wel mijn werkelijke aard is en ben ik in zijn geheel niet zo makkelijk te doordringen. Daarom heb ik ook de twee belangrijkste letters van mijn naam vervangen door de X van unknown. Dit om aan te geven dat je mij inderdaad snel voor een groot gedeelte kent, maar het belangrijkste, de kern een veel groter mysterie is.

Dus nu weten jullie het.

Youssef 9 November 2003 22:51

Ontroerend verhaal :( *pinkt traantje weg* Bedankt :'(

:Z

Setragasj 9 November 2003 22:56

echt boeiend.. NOT!

koelkast 9 November 2003 23:08

wat zijn we weer gezellig hier |:(

TheGroovMaster 9 November 2003 23:43

Citaat:

Originally posted by koelkast
vet cool verhaal man

en hoe kom ik aan mij nickname, gewoon een naam verzonnen

Setragasj 9 November 2003 23:46

Citaat:

Originally posted by koelkast
alsof zo'n topic boeiend is :{

Kampie 10 November 2003 06:50

ok :thumbsup:

Kastanje 10 November 2003 07:21

maar half gelezen :d

AmbyPur 10 November 2003 08:07

interessant! :yes:

JennyMindTricks 10 November 2003 08:20

Suc6 met je contest! :)

Nightwolf 10 November 2003 09:05

Citaat:

Originally posted by Instructio4
alsof zo'n topic boeiend is :{
als je t niet boeiend vind, reageer dan NIET

ohja ennuh....Xessex, volgens mij ga jij verder niet veel vertellen op t forum :p

wetering12 10 November 2003 09:36

Is het toch makkelijker om je achter naam te gebruiken.. hoef je ook niet zo'n lange uitleg te geven...8-)

Setragasj 10 November 2003 10:17

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
wat maakt het nou uit of ik reageer met of ik het boeiend vind of niet boeiend vind. ik mag toch mn mening geven :{

Stapper 10 November 2003 10:45

dan weet ik dat ook weer

JOY 10 November 2003 11:51

Gebruik je altijd van die ingewikkelde woorden?
Verder wel eh.. intressant

Bobbla 10 November 2003 11:59

Re: Het verhaal achter mijn nickname

Citaat:

Originally posted by Xessex
Ik heb door de keuze van mijn nickname al de nodige stof doen opwaaien. Deels omdat ik er zelf nogal vaag over ben geweest maar vooral vanwege de associatie met SEX....

Maar dan volgt nu eindelijk het echte verhaal achter mijn keuze...

Ik heb de naam Xessex een hele tijd terug verzonnen toen ik op zoek was naar een dj naam. Ik klooi namelijk al een aardige tijd wat aan met muziek op mijn kamer. En sinds september heb ik besloten er ook echt wat mee te gaan doen en mij een keer te gaan inschrijven voor een contest.

De naam is eigenlijk gebasseerd op iets heel simpels en dat is mijn eigen naam. Xessex is gewoon Wessel waarbij de eerste en laatste letter vervangen is door de "x". Maar niet een x om er sex van te maken. Neej de x staat hier voor unknown.

Waarom dan de x van unknown??... nou dit heb ik gekozen door de indruk die ik op mensen wek en vooral hoevveel zij daarna van mij weten. Ik ben namelijk zo'n figuur waarbij mensen al vaak heel snel een inschatting denken te kunnen maken van wie ik echt ben en wat mij drijft (positief of negatief). En ik werk dit moet ik zeggen ook zelf aardig in de hand. Maar in feite verberg ik heel erg goed wat wel mijn werkelijke aard is en ben ik in zijn geheel niet zo makkelijk te doordringen. Daarom heb ik ook de twee belangrijkste letters van mijn naam vervangen door de X van unknown. Dit om aan te geven dat je mij inderdaad snel voor een groot gedeelte kent, maar het belangrijkste, de kern een veel groter mysterie is.

Dus nu weten jullie het.

Dit is Wessel dus, mijn grote vriend!
Robbie is hier Wessel!!!
WHAAAAA!

Super_Marianne 10 November 2003 12:25

aha

Little Angel 10 November 2003 12:29

Wist ik al :yes:

JEANUS 10 November 2003 15:02

En dan nu het verhaal achter mijn naam.

Ik heet Jeanie. Jeanie---> Jeanus
Jah je kan het ook zien als Je Anus maar daar dacht ik persoonlijk helemaal niet aan :rolleyes: Puur Toeval O-)

Jups.

Bird Of Prey 10 November 2003 15:05

Citaat:

Originally posted by JEANUS
En dan nu het verhaal achter mijn naam.

Ik heet Jeanie. Jeanie---> Jeanus
Jah je kan het ook zien als Je Anus maar daar dacht ik persoonlijk helemaal niet aan :rolleyes: Puur Toeval O-)

Jups.

Laat me raden, jouw naam is vast al ns in verband gebracht met dat liedje van Falco wat Jeanny heet, maar je dus wel op dezelfde manier uitspreekt?

JEANUS 10 November 2003 15:18

Nej , ik ben vernoemd naar twee actrices die mijn moeder heel goed vond :

Jean stapleton
Jean simmons

Vandaar , maar ik snap de link !!! Zijn meer liedjes met Jeanie ( en nej mensen zeg niet de ORIGINELE grap die ik elke dag hoor : Jeanie in a bottle )

JEANUS 10 November 2003 15:19

Ow , je zei in verband gebracht , sorrie!!
Maar ja dus !

redman 10 November 2003 15:44

hoe zou ik aan menaam komen?????

OMDAT IK ROOD HAAR HEB :)

Mindy 10 November 2003 17:13

ikke omdat ik geil op spinnetjes:yes:

Xessex 10 November 2003 18:20

Citaat:

ohja ennuh....Xessex, volgens mij ga jij verder niet veel vertellen op t forum :p

Mmmz.... :? :? :? :? :?

Xessex 10 November 2003 18:22

Citaat:

Originally posted by AmbyPur
interessant! :yes:
Kijk der zijn wel serieuze mensen bij :thumbsup:

En nou heeft tenminste ook iedereen er van op de hoogte kunnen zijn dat het verdomme niks met sex te maken heeft.

Setragasj 10 November 2003 18:23

Citaat:

Originally posted by Xessex
Kijk der zijn wel serieuze mensen bij :thumbsup:

En nou heeft tenminste ook iedereen er van op de hoogte kunnen zijn dat het verdomme niks met sex te maken heeft.

alsof ik daar ooit aan gedacht had toen ik jou nickname zag staan :{ :p :d

UrbanLegend 10 November 2003 18:25

interessant verhaal.... :{

kheb deze gewoon.. omdat ik 'm leuk vond klinken.. :{

Riddler 10 November 2003 18:25

Jim Carrey Als The Riddler was gewoon grappig, daarom dus :{

Xessex 10 November 2003 18:26

Citaat:

Originally posted by ChildOfTheNight
Suc6 met je contest! :)
Thnx....moet wel lukken. Ik ben gewend met een beetje matig turntables te mixen en heb laatst eens op wat beter spul aan de slag kunnen gaan. Jezus dat verschil merk je zeg...de muziek en verschillende tonengroepen klinken stukken zuiverder (door een betere naald) en de pitch control werkt tenminste zoals die zou moeten werken. Ik moet op mijn eigen rommel altijd blijven corrigeren, handmatig.

Heeft wel als voordeel dat mixen op technics, die ze bijna overal hebben ineens rete makkelijk is geworden. Das echt een eitje vergeleken bij mijn spul.

Nightwolf 10 November 2003 18:48

Citaat:

Originally posted by Riddler
Jim Carrey Als The Riddler was gewoon grappig, daarom dus :{
vind je? :?

Riddler 10 November 2003 18:49

Citaat:

vind je? :?
jah :? Jim Carrey is sowieso een goede acteur :thumbsup:

Nightwolf 10 November 2003 18:52

niet in alle films :) maar dat kan ook door de verhaallijnen komen :O

The Phit 10 November 2003 18:54

verhaal achter mijn naam is boeiender :z

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:55.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.