![]() |
Het verhaal achter mijn nickname
Ik heb door de keuze van mijn nickname al de nodige stof doen opwaaien. Deels omdat ik er zelf nogal vaag over ben geweest maar vooral vanwege de associatie met SEX....
Maar dan volgt nu eindelijk het echte verhaal achter mijn keuze... Ik heb de naam Xessex een hele tijd terug verzonnen toen ik op zoek was naar een dj naam. Ik klooi namelijk al een aardige tijd wat aan met muziek op mijn kamer. En sinds september heb ik besloten er ook echt wat mee te gaan doen en mij een keer te gaan inschrijven voor een contest. De naam is eigenlijk gebasseerd op iets heel simpels en dat is mijn eigen naam. Xessex is gewoon Wessel waarbij de eerste en laatste letter vervangen is door de "x". Maar niet een x om er sex van te maken. Neej de x staat hier voor unknown. Waarom dan de x van unknown??... nou dit heb ik gekozen door de indruk die ik op mensen wek en vooral hoevveel zij daarna van mij weten. Ik ben namelijk zo'n figuur waarbij mensen al vaak heel snel een inschatting denken te kunnen maken van wie ik echt ben en wat mij drijft (positief of negatief). En ik werk dit moet ik zeggen ook zelf aardig in de hand. Maar in feite verberg ik heel erg goed wat wel mijn werkelijke aard is en ben ik in zijn geheel niet zo makkelijk te doordringen. Daarom heb ik ook de twee belangrijkste letters van mijn naam vervangen door de X van unknown. Dit om aan te geven dat je mij inderdaad snel voor een groot gedeelte kent, maar het belangrijkste, de kern een veel groter mysterie is. Dus nu weten jullie het. |
Ontroerend verhaal :( *pinkt traantje weg* Bedankt :'(
:Z |
echt boeiend.. NOT!
|
wat zijn we weer gezellig hier |:(
|
Citaat:
en hoe kom ik aan mij nickname, gewoon een naam verzonnen |
Citaat:
|
ok :thumbsup:
|
maar half gelezen :d
|
interessant! :yes:
|
Suc6 met je contest! :)
|
Citaat:
ohja ennuh....Xessex, volgens mij ga jij verder niet veel vertellen op t forum :p |
Is het toch makkelijker om je achter naam te gebruiken.. hoef je ook niet zo'n lange uitleg te geven...8-)
|
Citaat:
|
dan weet ik dat ook weer
|
Gebruik je altijd van die ingewikkelde woorden?
Verder wel eh.. intressant |
Re: Het verhaal achter mijn nickname
Citaat:
Robbie is hier Wessel!!! WHAAAAA! |
aha
|
Wist ik al :yes:
|
En dan nu het verhaal achter mijn naam.
Ik heet Jeanie. Jeanie---> Jeanus Jah je kan het ook zien als Je Anus maar daar dacht ik persoonlijk helemaal niet aan :rolleyes: Puur Toeval O-) Jups. |
Citaat:
|
Nej , ik ben vernoemd naar twee actrices die mijn moeder heel goed vond :
Jean stapleton Jean simmons Vandaar , maar ik snap de link !!! Zijn meer liedjes met Jeanie ( en nej mensen zeg niet de ORIGINELE grap die ik elke dag hoor : Jeanie in a bottle ) |
Ow , je zei in verband gebracht , sorrie!!
Maar ja dus ! |
hoe zou ik aan menaam komen?????
OMDAT IK ROOD HAAR HEB :) |
ikke omdat ik geil op spinnetjes:yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nou heeft tenminste ook iedereen er van op de hoogte kunnen zijn dat het verdomme niks met sex te maken heeft. |
Citaat:
|
interessant verhaal.... :{
kheb deze gewoon.. omdat ik 'm leuk vond klinken.. :{ |
Jim Carrey Als The Riddler was gewoon grappig, daarom dus :{
|
Citaat:
Heeft wel als voordeel dat mixen op technics, die ze bijna overal hebben ineens rete makkelijk is geworden. Das echt een eitje vergeleken bij mijn spul. |
Citaat:
|
Citaat:
|
niet in alle films :) maar dat kan ook door de verhaallijnen komen :O
|
verhaal achter mijn naam is boeiender :z
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.