![]() |
nostalgie
wat vinden jullie nouw echt nostalgie
ik vind nostalgie die foto's die ik op kinderachtige wijze niet mag plaatsen |
Re: nostalgie
Citaat:
|
nostalgie vind ik de oude programma's :Y)
|
wat voor foto's waren dat dan? ik zag alleen slotjes
|
kinderprogramma's van vroeger
zo leuk |
a-team, knightrider 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar heb je het over!!! |
Citaat:
voor de rest als je niet weet waar het topic over gaat ga ik dat niet helemaal uitleggen, want hij wordt toch niet geopend. dus weer ontopic wat vinden jullie nostalgie!? |
Mijn schoolexamens:p
|
http://207.44.144.11/boardimages/avatars/baby.gif
das nostalgie, maar dan voor 1 speciale user |
EEj da was mijn avater
|
loeloe heeft het recht niet om de fotos er af te halen, ze stonde namelijk op joey`s server en niet hier op leerlingen.com en de fotos zijn gemaakt door mij, met toestemming van lesley. Dus al zou ik ze op de voorpagania van de krant zetten, heeft ze nog het recht niet om de foto`s weg te laten halen.
een voorbeeld, de leerlingen.com banner dat is dus zonder toestemming fotos van internet gekaapt, wat dus niet mag. maar deze fotos zijn van mij. |
Citaat:
dat je in de banner staat kan je wel wat tegen doen hoor.. ff mailen naar Spill.. halen ze je er zo uit.. |
Wat is portretrecht?
In publicaties is het niet zonder meer toegestaan om portretten van mensen te gebruiken. Iemand kan tegen een publicatie van zijn portret in het geweer komen indien hij een ‘redelijk belang’ heeft. Zo’n belang kan verschillende gronden hebben. In de eerste plaats kan de persoonlijke levenssfeer van iemand in het geding Bij commerciëel gebruik (reclame) moet vrijwel altijd de toestemming van de geportretteerden gevraagd worden. Ook met portretten van bekende mensen moet worden opgepast, hoewel vaak ook andere rechten een rol kunnen spelen (vrijheid van meningsuiting en nieuwsgaring). Een foto van Dennis Bergkamp na het maken van een doelpunt mag natuurlijk zonder diens toestemming de volgende dag in de krant geplaatst worden. Dezelfde foto mag echter niet zomaar voor een kalender worden gebruikt. Van dale: por·tret·recht (het ~) 1 wettelijke bepaling dat iemands portret niet mag worden gepubliceerd indien een redelijk belang zich daartegen verzet INDIEN een redelijk belang, en dat bedoelen ze dus, een onschuldige foto waar de belangrijkste persoon in dit geval niet eens lesley is, heeft niet het recht om de foto weg te laten halen. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.