Citaat:
Originally posted by Saartje18
Mijn voornaamste hobby is wel slapen hoor. Ik slaap de ganse dag. Voor de rest ben ik momenteel erg druk met mijn GIP's van alle vakken die ik krijg (= totaal-eindwerk) MSN staat gewoon op om met mijn klasgenootjes te kunnen praten als ik iets niet snap of wil vragen hoe zij iets doen. Jij blijkt daar toch geen last van te hebben? :)
Wat is er mis met mensen via internet te leren kennen. Jou beste vriendje JoeyB had toch ook verkering met een meisje dat hij via internet kende? Bunny heb ik hier leren kennen omdat ze met het zelfde probleem zat als mij. Ik heb haar dan toen gePM't, toegevoegd op MSN, en later mee afgesproken. Uiteindelijk heeft die vriendschap toch helemaal nx meer te maken met internet? De vrienschap momenteel tussen mij en Stefanie staat totaal los van internet. Neem het maar aan van mij :)
Dat waarom mijn msn de laatste drie weken CONSTANT openstaat heb ik hierboven al uitgelegd. Als jij me nog eens gaat verwijten dat ik geen leven heb en alleen maar aan school denk, doe maar. Ik zal diegene dan toch wel zijn die in juni met beide handjes naar boven komt, en eindelijk aan haar hoge school mag beginnen. Dat jij NOG STEEDS je diploma dan nog niet hebt, is mijn zaak niet :)
Voor de rest heb ik wel vrienden buiten MSN..
Eve, Kim, Tinne, Hanne, Niki, Stefanie, Michiam, Stef, Nick, Andy, Steven, Roel, Joost, Alexander, Evy, Eva, Valerie, Saskia ,... Ik heb vrienden genoeg :) Ik ga er ook niet van wakkerliggen dat jij nu zo doet...
Ik speel geen spelletjes op mijn computer?
Ik maak mijn schoolwerk... :)
Omdat jij op msn overkomt als een aardige jongen, en jij op 't forum overkomt als een stomme kloot
eindconclusie : Ik denk dat er meer mensen met JOU medelijde hebben met jou dan met mij :)
|
okej ik kan niet zo mooi qoute maar
PUNT 1:
je grootste hobbie is slapen, slapen doe je om tot rust te komen, als je slapen als voornaamste hobbie hebt, dan heb je eigenlijk geen hobbies, en is het gewoon tijd verdrijf. je zal dit wel weer ontkennen same met je forum vriendjes, maar zo denk ik er over, en kan je weinig aan veranderen.
PUNT 2:
er is niks mis met mensen via het internet leren kennen, alleen volgens mij was het in jou situatie meer om vrienden te zoeken, wat vele mensen zoals nightwolf ook doet , via meetings, ook omdat je eerst op scholieren vaak naar meetings ging. ook dit zul je weer ontkennen, maar zo krijg je eindeloze discussie en zo denk ik er over.
PUNT 3:
Je zegt dat msn open staat voor schoolwerk, en mense van je school, maar hoe komt het dan, dat je gewoon 9 van de 10 keer je webcam aanzet enzo, en gewoon de tijd hebt om te msnen/forummen. dan kan je beter je tijd anders indelen, en savonds bijvoorbeeld andere dingen doen, OF in het weekend es gaan stappe ofzo.. en je kan wel lijstje vriende op neme, maar wat moet ik daar mee :Z moet je zo nodig bewijze dat je vriende hebt, en daarbij je kan wel vriende hebbe, maar je kan veeeel beter paar GOEDE vriende hebbe, trouwens wel grappig dat er meisjes namen tussen staan, terwijl je meerdere keren hebt gezegd dat je hekel aan meisjes hebben omdat ze achterbaks en roddelen
PUNT 4:
wat ik dus bedoel is, je kan moeilijk oordelen of iemand wel of niet een leven hebt, want iedereen heeft een ander leven, en iedereen is blij met andere dingen, en dat wil ik dus zeggen, die DENDEN speelt de hele dag spelletjes op pc, maar mischien is ie daardoor wel veel gelukkiger, dan jij die blowt en drinkt en volgende dag super kut voelt.
PUNT 5:
op msn zeg ik ook wat ik vind saartje, en jij zegt zelf dat ik op msn ook iritant ben, alleeen verschil is, jij doet fake aardig op msn, en gaat op forum de stoere bink uit hangen, alleen jammer dat ik daar niet in trap, uiteraard wel naiefe mense als riddler en nightwolf
PUNT 6:
al heeft de hele wereld medelijde met me, als ik maar geen medelijde met me zelf heb, vind ik alles best.
Ik moet een beetje denke aan een programma op ned 3. waar geestelijk gehandicapten, die eigenlijk helemaal neit veel kunnen, maar als ze dan bijvoorbeeld op de boederij de hooischuur moge schoonmaken, of de koeien mogen melken. De allergrootse lol hebbe, mischien wel de mooiste dag van hun leven, en waarom omdat ze niet beter weten. Net zoals wereld beroemde sterren de dag van hun leve hebbe, als ze in super de luxte hotel zitte en 3 vrouwe om hun heen hebben. Iedereen interperteert hun leven op een andere manier. als je er maar gelukkig mee bent. ik ben gelukkig op mijn manier. en heb dus wel degelijk een leven