![]() |
Ik ga zo studeren ...
... ik krijg een studeer-bui :+
Als ik nu al iets of wat in me hoofd stop, heb ik het volgende maand makkelijker :yes: *wil weg van middelbare school* |
Re: Ik ga zo studeren ...
Citaat:
|
Re: Re: Ik ga zo studeren ...
Citaat:
als ie klaar is met de netwerkinstellingen... :yes: Als je me gewoon nu al weg wil, mag je 't eerlijk zeggen hoor.. EN IK GING ECHT STUDEREN... Ik ben middelbare school zo kotsbeu :{ |
succes :o
|
Re: Re: Re: Ik ga zo studeren ...
Citaat:
|
Re: Re: Re: Ik ga zo studeren ...
Citaat:
O-) |
Re: Re: Re: Re: Ik ga zo studeren ...
Citaat:
|
en welk vak ga je leren? :)
|
Citaat:
Art 1 tot 72 zou'k moeten weten over wat het gaat... Eventueel ook boekhouden... Onder die les zit ik in school achter pc ;) ;) |
Saar, opzouten en leren :+
|
Citaat:
Denk aan de vork ;) ;) :Y) *) |
saar, hier blijven en studeren
is dat niet iets beter? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben vanavond wel terug hoor, don't worry :p |
Citaat:
Zoiets pakt bij mij niet :p |
ik ben al aan't studeren... :( of toch op zn minst aan't samenvatten :{
"c. Wat kunnen wij doen? => het vergroten van de cohesie 1. de aantrekkelijkheid tot een zeker minimum en maximum verhogen (wanneer de groepsnormen antisociaal of antitherapeutisch zijn is er geen directe aanleiding om de cohesie te verhogen)" maar ik heb dan ook volgende week examens :( en troost je saar,ik ben ook schoolmoe :) |
Citaat:
Ik kon er al een jaar vanaf zijn, maar ik heb gedubbeld :( en ik HAAT mijn studierichting... :( |
Citaat:
en nu ga ik nog ff leren :Y) |
Citaat:
ik doe heel graag mn studierichting maar ik heb gewoon de moed niet meer om te beginnen studeren,en ik sleep me elke morgen naar school :( |
Citaat:
Ik sleep me elke morgen ook naar school, maar 't is het laatste jaar. Volgend jaar zal me wel meer interesseren! |
Ik heb net weer heel veel informatie in m'n hoofd gestopt over Nederlandse literatuur en Algemende Natuurwetenschappen. Nu zit ie vol. :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vervolgens ook nog eens gezakt...beetje balen dus.. ben ik nog jaar extra aan het doen op volwassenonderwijs :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.