![]() |
stevie's return...
Stevie zijn return op t op forum staat gepland voor 10 december rond 21:35
Dat is nog te ver weg om te beginnen met aftellen:7 |
uhuh?
|
als de rest van die relnichten ook nog es geband kan worden, is het weer leuk hier, dat was het ook toen ze geband waren :)
|
Citaat:
als iedereen nou es gebanned werd, behalve jij en loeloe, was het echt leuk forum joh |
Citaat:
|
wie is Stevie :z
|
2521800 seconden is me iets te lang en me computer vind me script neit echt leuk :+
|
Citaat:
|
ach ja, das nog een maand ofzo
|
Citaat:
Zo'n relschopper... wie kent die nou niet!|:( ;) |
Citaat:
|
stevie heeft trouwens opnieuw een account aangemaakt, op een andere computer, onder een valse naam, en woonplaats.... k weet ook niet welke t is
En hij was t er niet mee eens dat ie zolang is gebanned, want hij zei dat dat volgens de oude regels niet mocht ofzoiets. Volgens de nieuwe wel, maar die waren nog niet geldig ofzo toen hij dat deed...:? |
whaaaaaaah wat een lullo :P
|
idd... zeker nu hij weer een nieuwe account heeft aangemaakt...
als de fb's erachter komen wie.... betekent dat een nog langere ban!:] waarschijnlijk is dat nieuwe account: abc'tje:] |
nee jordy!! ik ben het, tommy! steve zit naast me :] :] :] :d
|
niet lullen steve, dat ben jij!!! Tommy kent dat hele forum nog geen eens man!!!
Geef nou maar toe dat jij het bent Steve! |
ik heb me ook pas net geregistreerd, darom ken ik het forum niet zo goed 8) 8) 8) :)
|
als dit tommy is... waarom zit jij dan te typen steve??? en is abc'tje dan al op t forum gedurende het hele tussenuur, terwijl tommy nog aardrijkskunde had:9
|
:? :? :? ik zit er niet al heel het uur op
|
permban 8)
|
kansloos
|
owjeeee :no:
|
wies stevie? 8)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.