![]() |
Welke Is Mooier
|
ik vind ze allebei niet tof
|
Citaat:
|
die van mij natuurlijk 8-)
|
lelijk
|
Citaat:
|
vind ze niet mooi.
|
Citaat:
Mjah, ben zelf ook niet ondersteboven van die 2 avatars, maar bij een "verplichte" keuze zou ik die avatar houden die je nu hebt, de eerste dus :) |
Re: Welke Is Mooier
|
Re: Re: Welke Is Mooier
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
deze dan?
|
die 2e
maar vind ze beide totaal niet mooi |
nah.. :no:
|
1 Bijlage(en)
of dezu?:s
|
Je moet kiezen wat je zelf mooi vind, want er zijn toch altijd wel mensen die het niet mooi vinden.
|
Allen die je hebt voorgesteld zijn nep. :{
|
1 Bijlage(en)
dees?
WEET T NIEJ MEER haha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
iets in de trend van donker en donker toch? :p
misschien kan ik nog een paar vinden.. (alhoewel ik nie zo'n zoeker ben) |
1 Bijlage(en)
:)
|
Citaat:
BW: dies wel grappig maar niet mijn stijl;) ik hou meer van donker en depri..(weettet...:{) maar tog bedankt:):* |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
:o
|
Citaat:
en alsnog yté vrolijk...:d :love: |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
En dus niet allerlei depressieve plaatjes en kunst enzo :wave:
|
Oh. Ok. Maar dan vind ik al je avatars niet leuk ws. :)
|
Citaat:
oei bijtje is ook liev!!:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
tweede
|
leuke avatars hiero :+
|
Je zou hier ns kunnen kijken :) Misschien moet je je gekozen avatar dan alleen nog ietwat verkleinen
|
vind t allemaal niks
|
Ik vind ze maar eng...
dus geen van beide.... |
je zit met een aandachtsprobleem
dat je een probleem hebt.. en misschien aan zelfverminking e.d doet...TOT DAAR AAN TOE.. maarmoet je dat persé in iedere uiting openbaar maken? avatars die schreeuwen van het bloed, waarmee je de aandacht op jezelf vestigt? :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
dext0r en 6thgate ik weet dat jullie dit niet weten, maar doe even rustig tegen haar, ik weet namelijk wel wat er aan de hand is en het is erger dan het lijkt.
dex je hebt gelijk dat ze die avaters achterwegen moet laten, en dat ze die niet moet posten, dat heb ik er ook al uitgelegt. maar ze blijft het toch doen, laat r nou maar gewoon en ga er niet op in, denk dat ze het al moeilijk genoeg heeft, doe je het niet voor haar, doe het dan voor mij ... |
Je kiest ava`s die bij jou passen..Die een bepaalde indruk maken op jou..Maar kies eens een avatar waar je vrolijk van wordt! Wat, als je er naar kijkt, je vrolijk maakt! Waar je om kunt lachen :)!
|
Citaat:
|
Citaat:
maar voor bobba zal ik de rest van deze thread dus ook maar offtopic blijven :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
:p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.