![]() |
Mijn papa heeft mijn huiswerk gemaakt...
... Omdat hij eerst heel de computer verkloot had... :yes:
Heeft hij heel boekhoudprogrammatje voor mij gemaakt dat alles vanzelf berekent... :D *hihihihi* |
Re: Mijn papa heeft mijn huiswerk gemaakt...
Citaat:
|
Re: Re: Mijn papa heeft mijn huiswerk gemaakt...
Citaat:
ja dat niet alleen, vorige keer had ze nightwolf opgetrommeld |
Re: Re: Re: Mijn papa heeft mijn huiswerk gemaakt...
Citaat:
Maar Nightwolf is dan ook zo heel erg lief om mijn fout te zoeken in mijn boekhouden... En heeft dat dan ook nog gedaan >> Thnx tijntje, nog een keer :+ Mijn vakantietaak is ook één oefening gemaakt door het vriendje van mijn zus 8-) En nee, ik ben niet lui.. :wave: |
Re: Re: Re: Mijn papa heeft mijn huiswerk gemaakt...
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Mijn papa heeft mijn huiswerk gemaakt...
Citaat:
Ik had gewoon een idiote rekenfout gemaakt :x :) |
foutje maken is menselijk, niks persoonlijks of negatief bedoelt :) :*
|
Saar ... ik vind je niet echt lui hoor. Was maar een grapje. Niet zo serieus vandaag he. Hou van jou :* :9
|
Citaat:
Dat kunnen we boekhoudkundig nog allemaal doen verdwijnen O-) Weet wel dat jij het nie persoonlijk bedoelt ;) :* |
Citaat:
Gewoon een beetje... *minder goed gezind :p* :* :Y) |
papa van saartje huiswerk gemaakt voor saartje. nu saartje lul van papa zuigen :p :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
hehehe ja dat kan een ventje van 16 ook echt LOL :+ |
anders doe ik het wel :Y)
|
Citaat:
|
Joey voelt zich weer de man hoor :z
|
of Bobba :p
Kerels van 22 :p Ik heb ook een keer een jongen die ouder en GROTER en met een hele groep was in elkaar geslagen dus leeftijd doet er idd niet toe. MAAR OOK NIET HOE STERK JE BENT want ik ben vet slap , maar ik was heeeeel erg boos. Conclusie : Blaat. En nu ontopic : Saartje , je bent een slimme meid , iedereen zegt wel at je lui bent maar stiekem willen ze ook wel zo'n vader en zo'n progje! |
Citaat:
moet wel eerlijk bekennen dat hij toch wel kleiner en schrieler was dan de gemiddelde 22 jarige hoor :d |
Kzei niet dak het niet geloofde :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.