![]() |
Voor psychobunny en Judith ea feministen.
|
En er wordt niet bij gezegd dat het door een man is geschreven :7 :p
|
tis al een oud bericht..
maar hij klopt wel :p :] |
Citaat:
|
Ik geloof dat ik bij de resterende 25% hoor...
|
Citaat:
|
wil nog altijd niet zeggen dat de man slimmer is dan de vrouw :)
|
Citaat:
|
Citaat:
of je hebt een manweif tegen over je maar mannen slaan sneller nutteloze informatie op, die je in discussie's vaak kunt gebruiken |
Citaat:
ik begin maar niet over bepaalde Arnhemmers :p |
Citaat:
Stel je voor, je bent een vrouw, een Stapper en een Arnhemmer. Moet je toch echt het gemiddelde IQ met een noodvaart omlaag gooien :{s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou , ik geloof wel dat het zo is als ik mijn vriendje en ik als uitgangspunt neem. Die heeft gwn altijd gelijk , en ik ga ook allemaal dingen roepen tijdens een heftige discussie die er TOTAAL niet mee te maken hebben
HEehehehe |
Hehe, ik win ook erg vaak een discussie met me vriendin :p :yes: :yes: vooral als we het hebben over natuurkunde dingen enzow :)
|
Citaat:
|
hahahaah :thumbsup:
|
Citaat:
|
de mannen hebben zich weer eens bewezen
en nee dat is niet positief bedoeld :p |
wees er trots op heren :Y)
|
whehehe...
|
Citaat:
Vooral dat laatste stukje uit dat artikeltje doet t m :yes: "Over de uitslag van het onderzoek kan niet worden gediscussieerd" :d :respect: |
ik ben onzijdig waar val ik dan onder? :p
|
Citaat:
|
psychobunny is geen feminist maar een mannenhater
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je ken het ook zo bekijken, het artikel is door een man geschreven en mannen denken ALTIJD dat zij gelijk hebben in plaatst van dat iemand anders gelijk heeft, mannen voelen zich over het algemeen beter dan vrouwen en zullen daarom in 75% van de gevallen hun ongelijk niet toegeven, waarschijnlijk zal het onderzoek ook wel door mannen zijn gehouden.
Conclusie: Mannen DENKEN in 75% van de gevallen dat ze gelijk hebben.:+ |
Citaat:
|
Mannen zeggen altijd: Het leven is te kort voor discussies, dus ik heb altijd gelijk...
Jah zo kenenn wij er ook een paar 8) |
Citaat:
alleen kan ik jou geen echte man noemen... ontopic: Youssef,ik ben echt geen feministe,ik zeg wel mn gedacht,maar ik hou van koken,kuisen op muziek,kindjes,en ik scheer me enzo dusja :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pfp :respect: :D :respect:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.