![]() |
Concentratiekampen zijn eng...
... ik wacht nog steeds naar een schooluitstap naar Six Flags ofzo...
Dit was niet leuk :{ |
weet je wat eng is...
je oma in een string ! |
Citaat:
maar saar die dingen zijn idd niet leuk :no: |
Er zelf op zitten is nog minder :(
|
hangt af van intresses
het is een feit dat je veel kan leren van die kampen zo zie je maar hoe ziek de mens is... |
Citaat:
Héééél de dag rondgehangen in dat kamp. Martelkamer bezocht, slaapkamers, doesjes,... Daarna de executiekamers, galgen, schietpalen, schietmuur... Werd er verteld wat er met de mensen gebeurde... EN DAARNA... DAARNA ... mochten we onze boterhammen er opeten :x |
Citaat:
Ik vind zo'n dingen best wel boeiend enzo... Maar toen we er aankwamen en je moest door het hek met *NIET VERDERGAAN OF U WORD DOODGESCHOTEN* Sloeg het allemaal wel een beetje om... Die prikkeldraad... Was echt eng :s Binnen was het nog enger :{ |
Citaat:
|
peuh heb ik dit jaar ook...haha na jouwn verhaal willik nie mee :{ :(
|
Citaat:
Heb er ééntje binnegestompt Doet me denken aan die man die zelfmoord gepleegd had, vlak voor ik van de bus stapte... Ik ben nooit vergeten dat ik die dag spagetti gegeten heb :o :+ |
Citaat:
|
saartje heeft echt een boeiend leven
|
Lijkt me best interessant om ooit nog eens zo'n concentratiekamp te bezoeken (neej geen geintje, interesseer me echt voor dat soort dingen, hoe het is gegaan enzow).
Alleen niemand heft er zin in omdat ze dat doet denken aan al die gruwelijkheden die toen zij ngebeurd. |
ik ben ook eens op zo'n kamp geweest toen we in praag waren met school. theresienstadt was dat. is best indrukwekkend als je er zo rondloopt
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.