![]() |
- wow -
Iemand op school heeft naaktfoto's zitten rondverspreiden via mail van een jongen van bij me op school... :o
|
Ik zou ze dood maken :Y)
|
Citaat:
Maar langs de andere kant, ik ken die jongen vrij goed, en vind ik het wel klote voor hem... Mja :+ Ik kreeg net die mail binnen met zeker 70 forward-adressen nu al in totaal... 8) |
Citaat:
|
jah vind jij wel grappig, zie je eindleijk wat er onder die kleren zit he ;)
|
Citaat:
|
ik vind het wel een beetje te ver gaan, bij ons op school zouden ze gelijk schorsen denk ik
|
mja, lijkt me wel erg klote voor die jongen :huh:
|
saar ... nou ben jij zeker niet meer het gespreksonderwerp meer? niet jaloers zijn he :aai:
|
sinds wanneer woont eclipse in belgie :?
|
Citaat:
Op een andere school in de buurt ook weer gebeurt... En meisje was superverliefd op een jongen. En die jongen zou met haar uitgaan als ze ging strippen voor de webcam... het verhaal kan je verder wel afmaken zeker... Resultaat : Blote-tieten-foto's tegen elke paal in de school 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken haar alleen van de foto nu :p Ik ken wel jongens die daar op school zitten :yes: :Y) |
Citaat:
K heb haar sindsdien nooit meer terug gezien :p |
Tjah eigen schuld denk ik..als je een beetje naaktfoto;s van jezelf gaat zitetn maken, kun je zoiets verwachten.
Dus dat ze daarom mensen gaan schorsen op school zou ik belachelijk vinden. |
Het is zelfs geniaal om de stomzinnigheid van de mens zo te kunnen uitbuiten...
Aan de andere kant wel beetje naar dat je reputatie zo snel om zeep kan worden geholpen als iemand kwaad wil. |
Bij ons was het soort hetzelfde als Eclipse ... maar dan bij een meisje. Die had haar hoofd er ook niet opgezet en die ontkende dus alles glashard, maar meeste mensen wisten wel dat het haar kamer was. En haar ex bevestigde ook dat dr tieten er zo uitzagen ... toen was ze dus de lul :wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HEHE, dit vind ik nou echt fantastisch:Y)
|
Dit is echt humor!
|
Dit vind ik geen humor meer, dit is overdreven, gaat al naar de zielige kant als je zoiets doet
|
Citaat:
|
der is al eens een stripteage van een meisje verspreid via het internet, omdat de jongen het niet aan kon dat ze het uit heeft gemaakt, maar die is dus de hele wereld over gegaan en das erger dan dit
maar dan nog, best wel kut voor die jongen |
haha was eerst ook bij ons op school
een meisje had fotos laten maken door dr vriend terwijl ze zichzelf aan het vingeren was...en die fotos waren per email doorgestuurt en er hingen er ook een paar door de school....wie laat er dan ook fotos van zich maken...:? |:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
moet je maar geen naaktfoto's maken hè, eigen schuld, dikke bult.
|
Citaat:
|
geile shit hoor
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.