![]() |
Kan iemand de Stapper en de trein affaire uitleggen?
Dan weet ik ook weer waar dat eigenlijk precies over gaat. :)
|
weet niet eens meer hoe het is begonnen. tis ingeburgerd:D
|
normaal waait zoiets over..snap niet dat mensen daar nog steeds over beginnen soms...
*aait stapper* :aai: |
iets met treinen?
en stapper? en een rooie vlek voorop die treinen? en stapper? volgens mij was het toch zo? :? :p :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
grrrrrrr:kwaaist: laat m gaan joh... |
Het had toch ook iets te maken met Rijntje? :+
|
Citaat:
|
dat was de hoofdreden :p of eerder: hondekopreden
|
:kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:
|
iedereen heb wel es ze downdagen maar die van stapper blijft gelijk jaren in iedereen ze hoofd kap nou es man!:kwaaist:
|
-Spiderr- ga es ergens anders kansloos doen. :7
|
Citaat:
|
was het niet dat hij zei dat hij voor de trein ging springen ofzo? :?
|
Citaat:
jah...en das fucking lang geleden!!en nog steeds pesten ze hem ermee!!iedereen wil Zich wel es van kant maken en dat word hier vaak genoeg gezegd door mensen maar alleen stapper word ermee geziekt.....:kwaaist: :( |
Spiderr ga een weg :wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
...maja das oud nieuws.:kwaad: |
Mm misschien heeft 1 van ons ook zoiets in zijn/haar verleden gehad..
Zouden jullie daar dan ook over doordrammen?? (Gewoon serieus vraag dus antwoord aub):wave: |
Citaat:
ja daarom juist!! |
Citaat:
|
Ik weet het :respect:
|
Dus stakper wilde zelfmoord plegen voor een trein? Of was dat een grapje van hem? :{
|
Citaat:
je weet het hele verhaal wel......8| |
Citaat:
|
O JA dat was het. was alweer weggezakt:z
|
Citaat:
|
en dan nog! vind ik niet dat jullie stapper er mee moeten pesten!
ik snap stappers excus om het toen te proberen.. maar kwam er zelf achter dat dat niets oploste.. gelukkig ook maar! stel je voor door jullie gesag was hij toch voor de trein gesprongen en had de politie of na bestaande dit forum gelzen dan hadden ze kunnen eisen dat dit forum dicht ging! ik weet niet of het jullie prikt maar alleen omdat stapper niet gewardeert werd is hij blijven terug keren! dus hadden jullie hem normaal behandeld waren he hem nu grof gezegt kwijt geweest!:yes: duss ik zou zeggen hou je mond en doe aardig tegen um en @ spider.. ze zullen stapper wel helpen niet waar?:yes: |
Citaat:
hoop het wel...:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry, maar dat vind k echt geen argument |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou persoonlijk maar alte graag mee doen hiermee maar in het verleden zijn er vel topics geweest en gesloten met dezelfde inhoud..
dus deze krijgt ook een mooie :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.