![]() |
Eurosong 4 Kids... Wie wint?
BELGIEEUHHHHHHH :yes:
|
Janttje Smit :)
|
Re: Eurosong 4 Kids... Wie wint?
Citaat:
|
Re: Re: Eurosong 4 Kids... Wie wint?
Citaat:
|
commerciele shittroep..
allemaal van die aardappelstrotten.. :{ ik vind dat niemand moe winnen :no: |
Oké, als nederland nu wint, ga ik boos zijn :p
Mijn mams heeft me gedwongen een smsje voor nederland te versturen :+ |
sla je moeder, landverraadster! :p
(dank u! dank u! :{) |
wie geeft daar nu geld aan :+
|
Citaat:
|
Is dat dat programma waar al die kleine kindjes met beginnende borstjes gingen zingen? :{ Op Nederland 2 ofzow? :{
|
Citaat:
Nederland staat onderaan met 1 punt :D |
Citaat:
|
bij mij staat ie op NL 2.
*omdat ik wacht op Dit was t nieuws :respect: * |
en 't Is Kroatië :{
|
Tja... net zoals de variant voor volwassenen. Vriendjespolitiek! :no:
Hoog tijd dat er weer teruggegaan moet worden naar een jury die ter plekke beoordeeld, want het was ook niet moeilijk om aan te zien komen dat Griekenland en Cyprus en Nederland en België elkaar 12 punten zouden geven. Macedonië, Kroatië, Wit-Rusland, Letland, (en enigszins) Polen elkaar hoog zouden beoordelen en de Scandinavische landen bij elkaar ook garant staan voor minstens enkele punten. Blijkbaar hebben ze hier al enigszins rekening mee gehouden door Turkije niet mee te laten doen... :{ Enne, er werd nog gezegd dat de liedjes in de eigen taal gezongen moeten worden. Sinds wanneer spreken ze op Malta Engels!? :? |
Citaat:
|
*Serieus*
Heb het even opgezocht... Google zegt dit : Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*stopt malteser in je mond* Good boy ;) |
Citaat:
|
zeg wiej heeft der nou gewonnen:p
|
Citaat:
|
Kroatie heeft gewonnen, opzich ook wel terecht, leuk ventje, mooie stem en leuke performer..Alleen jammer dat zijn vader zo irritant was..
|
Roel vond ik trouwens wel erg goed, maar ik denk dat zijn leeftijd ook meespeelde (Tis geen schattig klein ventje ofzo)
Ik heb voor Spanje gestemd, omdat ik dat jochie zo geweldig lief vond met dat liedje voor zijn moeder En ik heb ook voor Engeland gestemd, gewoon alles bij mekaar, zijn woorden enzo..Echt zo lief! |
Ik ging er geen moeite voor doen om te stemmen, maar dat joch van Kroatië was idd wel goed. Dat liedje van die Belgen vond ik ook zo slecht nog niet trouwens.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.