![]() |
waar download jij je gratis games?
nou? :)
|
Re: waar download jij je gratis games?
Citaat:
Of me broertje snaait het van een FTP af... en ik hoor ze erover praten, en dan vraagk of ik ze ook mag :p en dan pssst burn baby burn, heb'k cd :) (Heb nu Halo gehele PC versie :p, werkend en ook multiplayer :P) |
Re: Re: waar download jij je gratis games?
Citaat:
|
gewoon trails downloaden
|
bittorrent en irc
|
IRC
|
soms van een ftp die ik van iemand heb gekregen, soms van emule
|
Daar doe ik niet aan hoor. Ik haal trouwens überhaupt nauwlijks nog nieuwe titels in huis, ik heb het veel te druk met het uitspelen van de 1000+ games die ik al heb. |:(
|
IRC en ftp
|
bit torrent is zo bagger he maar ik krijg 85% van al mijn spellen van een kerel die ze van IRC afhaalt
|
btw mensen die spellen zijn niet gratis he:z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is trouwens wel warez aanvraag en dat mag eigenlijk niet op het forum, iig van kk niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op de pc speel ik nauwelijks, dus ik koop playstation of xbox games in de winkel O-)
|
sharereactor daar zoek je je spel en dat download je met edonkey. werkt goed maar duurt wel lang
|
heel zelden doe ik 't ..
kazaa dan |
via kazaa is het bijna onmogelijk:{ :notgood:
|
shareordie
wareznet :7 |
BT en FTP
|
Citaat:
|
alles over mIRC
|
Meestal irc / ftp /bittorent/ dc++:d
|
waarever ik het maar vandaan kan krijgen?? :p
laatst nog worms world party gedownload van kazaa.. niets mis mee :Y) |
IRC ? Kan iemand daar dan is wat meer info bij geven welke servers?
|
Citaat:
ik haal bijna nooit games van t net , bij ons in zeeland hebben ze van die gebouwen , en daar staan spelletjes in mooie doosjes , en dan staat er zo'n iemand achter een soort plankje ( dat noemen ze dus de toonbank :yes: ) en ja , dan moet je even betalen , maar de makers hebben geld om weer een leuke nieuwe game te maken .... |
Citaat:
|
dat wordt werken als je dat nog niet doet ;) :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.