Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Muziek Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   The Red Hot back in town!!! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=39563)

Black-Phoenix 18 November 2003 09:47

The Red Hot back in town!!!

de nieuwe Red Hot clip!!! wat vind jij er van!!!???

ik vind hem mega :d
de strofe is wat anders dan normaal ma toch nog altijd goed maar de refrein ik gewoon zalig!!!

kan niet wachten tot hun nieuwe cd uitkomt...nog een jaar wachten!!

Fortune Faded

AmbyPur 19 November 2003 08:45

ik vond hem vies tegenvallen :/

Bird Of Prey 22 November 2003 15:59

Hhmm...nu t onderwerp hier toch de Red Hot Chili Peppers is, misschien dat iemand hier me vraag kan beantwoorden.

Op Veronica heb je zo'n reclame waar ze laten zien welke film ze in de avond draaien of binnenkort, nou hoor je daar op de achtergrond dus ook een liedje van de Red Hot Chili Peppers, nou vraag ik mij alleen af welk liedje het van ze is? :S

Black-Phoenix 22 November 2003 23:45

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey
Hhmm...nu t onderwerp hier toch de Red Hot Chili Peppers is, misschien dat iemand hier me vraag kan beantwoorden.

Op Veronica heb je zo'n reclame waar ze laten zien welke film ze in de avond draaien of binnenkort, nou hoor je daar op de achtergrond dus ook een liedje van de Red Hot Chili Peppers, nou vraag ik mij alleen af welk liedje het van ze is? :S

hhmmmm, ik kijk ni veel naar Nederlandse posten maar ik zal eens is proberen tehore welke et is...dat zal een makie zijn voor mij...:)
enzij jij de tekst kunt zegge :)

Bird Of Prey 23 November 2003 00:12

Citaat:

Originally posted by Black-Phoenix
hhmmmm, ik kijk ni veel naar Nederlandse posten maar ik zal eens is proberen tehore welke et is...dat zal een makie zijn voor mij...:)
enzij jij de tekst kunt zegge :)

Nee, da's de pest juist. Ik heb die reclame 2 keer gezien, de ene keer moest ik ff thuis brengen dat t de Red Hot Chili Peppers zijn en de 2e keer kon ik weinig van de tekst verstaan, aangezien die op de achtergrond van de reclame klinkt en op de voorgrond fragmenten van de desbetreffende film werden getoond die vrij veel geluid bevatten.

Het refrein begon geloof ik met: "On and on", maar ja...daar schiet je over t algemeen vrij weinig mee op :(

Black-Phoenix 23 November 2003 00:15

wast een hevige lieke of rustige?

Bird Of Prey 23 November 2003 14:27

Het stukje wat ze op die reclame laten horen is voor de Red Hot Chili Peppers zeer zeker rustig.

dext0r 23 November 2003 21:12

ik vind de clip wel stoer.

vond het nummer eerst tegenvallen..maar is verslavend liedje ;)

Black-Phoenix 23 November 2003 22:27

Citaat:

Originally posted by dext0r
ik vind de clip wel stoer.

vond het nummer eerst tegenvallen..maar is verslavend liedje ;)

idd hij is zeer verslavend...ik hoor hem meer dan 10 keer perdag...en nog steeds klinkt et mooi in mijn oren...en kon hem al spele op mijn bass gitaar de 1e dag dak hem hoorde:p

JEANUS 24 November 2003 14:23

Ik vind hem ook echt heel goed!

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:10.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.