![]() |
steeds huilen
ik ging vandaag nr school, zoals elke weekdag en tss het eerste en tweede lesuur moest ik plots binnen huilen na een opmerking van iemand... normaal zou ik zoiets totaal negeren maar ik zit nu al van begin deze morgen tot nu constant te huilen, ik weet niet wat er met me scheelt maar ik voel me erg beroerd en heb een soort van aanval gekregen op weg naar huis, had het moeilijk met ademen en het leek alsof ik elk moment kon flauwvallen. uit paniek wou mn moeder naar het ziekenhuis rijden maar een paar minuten later was ik al wat kalmer. vandaag ga ik niet naar school want het lukt me gewoon niet. weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
|
Van waar kennen we dat...
Ongesteld worden?En van wie was die opmerking :kwaaist: |
Citaat:
|
je zit in de puberteit. dan heeft iedereen het weleens moeilijk :p:aai:
|
last van hormonen?
|
Citaat:
|
ah ja dat heb ik ook wel eens.. gaat wel weer over..
|
Ik heb het ook heel vaak. Soms huil ik egt om de DOMSTE dingen gewoon , dan word ik emotioneel van een reclame ofzow.
Ik weet niet wat het is Misschien ben je (onbewust) heel erg gestressed ? |
ja gestressed of deprissief? paniek aanval? :?
als het vaker gebeurd zou ik wel ff naar de dokter gaan als k jou was.. |
Citaat:
|
ik heb t ook wel is gehad
en k heb ook wel is een aanval gehad dan kon k in eens heel moeilijk ademen en heel snel 8er elkaar om toch lucht te krijgen dat kreeg k op geven moment bes vaak en toen ben k maar naar de dokter gegaan maar bleek stress te zijn |
wees blij dat je af en toe nog kan huilen...
|
Lucky you, is dat effe makkelijk verdienen!
Citaat:
|
Hmm ik heb het minstens 2x per dag zonder vaak dat er een aanleiding is..
|
het kan ook zijn dat je traanklieren geiiriteerd zijn en daardoor je zo moet huilen en bij zeer veel stress kan dit ook voorkomen
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.