![]() |
Jeugdsentiment..
Wereldmeid van Katja Schuurman :Y)
|
muziek? :p
(hmm...te laag inhouds gehalte tot nu toe...ik wil hem nog niet :P ) |
hmmz als we er nu eens een jeugdsentiment-topic van iedereen van maken, van wat je vroeger luisterde ! :+
|
eurodance o.a 8)
whigfield, dj bobo, captain hollywood project, snap, mc sar & the real mccoy, :0 |
3T,Spice Girls,BSB,Peter Andre,Smurfen house :d, Solid HarmoniE,All Saints :Y)
|
enkeltje Muziek
|
Seal, en All Saints inderdaad ook wel. :$
|
mental theo and nog iemand :D die gast vonk fet!
|
@ banaan:chalie lownoise
ik ben opgegroeid met de party animals:+ |
Frank Boeijen
|
Citaat:
wap wap wapperdewap :+ |
bassie en adriaan!!!
dat zijn de beste vrienden, die je maar kunt vinden! |
kinderen voor kinderen!*)
|
five :z :Y)
|
2 unlimited zeker weten!
|
backstreetboys! :love::love:
|
Spice Girls, Hanson, Acda & De Munnik, Aaron Carter (Ja ik vond hem geweldig), Kinderen voor Kinderen, Bassie & Adriaan idd ook..
|
2 Unlimited was zeker bruut, en Wet Wet Wet ook. T-Spoon ook, en de Spice Girls, en Smurfenhouse was natuurlijk ook heel populair! :D
|
DOUB!! :D laatst de cd weer terug gevonden en kon niet begrijpen dat ik dat ooit zo geweldig vond :p maarja, blijft wel grappig :)
en Lemmon Tree :) hmm *gaat downloaden* :+ |
Bsb en...Britney Spears.
:huh: Phill Collins en Madonna :thumbsup: DAT LIEDJE VAN LEMON TREE roels idd :D |
Turn Up The Base delen 15 t/m 22
met daarop onder andere LA Style - James Brown is dead :d Army of Lovers - Crucified :d |
Backstreet Boys..Five :) Maar ook Skunk Anansie, Sting en Genesis omdat mn vader dat luisterde..
|
smurfenhouse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha hoe wreed is dat! |
Smurfenhouse absoluut. Telekids-liedjes was ik(en ben ik nog steeds)dol op. Motorrijden, het is zo heerlijk, heerlijk, heerlijk als ik op mijn motor rij!!! En ik ben altijd al dol geweest op Marco Borsato!
|
Citaat:
Verder ook nog wel Haddaway, Cappella, 2 brothers on the 4th floor, Urban Cookie Collective, Dr. Alban Verder deden Seal, Lipstick, BBE en Modo (die van Eins, zwei polizei) t ook altijd wel goed, evenals Bailando van Paradisio, bij me en zo zal ik er nog zat vergeten zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.