![]() |
schooltas?
Debiel topic, maar ik verveel me :p
Wat voor schooltas heb jij? Eastpak, Kipling of een Wrangler??? Ook de kleur en bijwerkingen (stiksels, tekeningtjes etc ;)) |
Ik heb een eastpak rugtas in het legerbruin:yes:
|
ik heb 138932479794 schooltassen, meestal tassen die te klein zijn om er boeken in te doen :{ slim..
draag nu mijn french kitty tas dat is echt de tofste tas die er bestaat. en heb een pucca schoudertas en ook een zwarte eastpak maar daar hou ik niet zo van, dan verwar ik mijn tas telkens met die van iemand anders :{ |
Ik heb een witte eastpak ...zie ik bij op school niet echt vaak...
|
Een zwarte rugzak van merk X en mjah... 1 band is kapot en... hij is zwart? of had ik dat al verteld...
|
Citaat:
zwarte hebben er echt honderden en ik verwissel mijne telkens met die van iemand anders :p http://www.welovefine.com/frenchkitt...-07_201048.jpg -> c'est french kitty :love: (maar op mijn tas = anders) |
De mijne is van camel active!! camel kleur ;)
|
ik heb een eastpak grijs. ik vond hem in de eerste wel leuk maar nu een beetje saaie kleur. verder is de rits al 4 keer stuk geweest en is hij helemaal ondergeklad
|
Ik loop gewoon met een goedkoop tasje op skool..
Van welk merk maakt me niet zoveel uit.. als me boeken er maar in kunnen en me Trommeltje met brood & .... :thumbsup: |
ik heb een paarse eastpack schoudertas ding
|
ikheb nu een blauwe hema tas..(is geen merk en komt van de hema)
en ik heb een licht blauwe healgren ofzoiets:p |
grijze ondergekladderde eastpack
|
zwarte, quicksilver...
|
symsonite achtig iets geloof ik. weet het niet eens precies
|
Ik heb een eastpack look alike :{ :)
|
Citaat:
|
wrangler waar op staat dat ik een slet ben :Y)
|
Citaat:
[SIZE=0.5]geintjuh!! echt waar :yes: [/SIZE] |
kheb een Eastpack Armystyle print.
was de eerste van me Mid. school die'm had.. :p |
1 Bijlage(en)
deze maar dan helemaal ondergekalkt.
|
ik heb een grijze eastpak, met een nederlandse vlag er op, een duits embleem (post woII), russische hamer en sikkel en f14 tomcat embleem + een slot en een grolsch beugel
|
Citaat:
|
Een rode kipling schoudertas:)
|
Ik heb een of andere licht bruinige tas... van een of ander goedkoop merk en hij is helemaal ondergeklad met FC Utreg tekens ed.. dus zo mooi is ie niet volgens velen...( anti utreg natuurlijk:kwaaist: )
|
Citaat:
|
Een rooie schoudertas van merk X en een vage roze-paarse kleur Eastpack
|
een oranje eastpak, met 2 amsterdamse vlaggetjes erop "genaaid"
|
grijze rugzak van rocky (h&m dus)
dan nog een paarse van eastpak maar die is kapot en dan nog een grijze schoudertas van eastpak (maar ligt thuis) |
Targus laptoptas :7
en Zebra Blauwe rugtas |
Re: schooltas?
Citaat:
|
super originele grijsblauwe eastpak tas 0_o
|
Een Compaq laptop tas...?
Met bijbehorende laptop uiteraard, oh ja, en nog een grijze Eastpak als het moet :Y) |
Citaat:
eastpack |
Groene eastpack
|
een groene van eastpack.. komt uit amerika dus t is een ander model en niemand anders heeft em :) en ik heb er een rode roos op gedaan 8-)
|
Lichtgroene Hedgren Rugzak
|
een heel licht gele Eastpak
en zon schoudertas van de open32 |
een zwarte bjorn borg schouder tas
en een rose eastpak tas van vorig jaar... |
een lichtgrijze eastpack... en een blauwe schoudertas met een schedel erop.. en nog een schoudertas van o'neill :)
en op die eastpack zitten spikes en aan mn ritsen zitten allemaal kralen :) |
Een witte eastpak met beetje grijzige bloemen, de enige op mijn school :p Maar wit en ik gaan niet samen, dus hij is geel/bruin/zwart op sommige plekken..
En ook nog een zwarte eastpak, nog erg nieuw :) En en 2e hands legergroene schoudertas |
uhh ik heb een knaloranje en licht blauwe eastpack
|
rood orange met bloemen.
en nog kralen enz van mezelf erop :D |
Ik heb een zwarte eastpak die ik haast nooit gebruikt.
Ik gebuik meestal een van mn andere tassen. Bv, Hello Kitty schoudertas ofzo |
Citaat:
ik gebruik meestal replay casual club tas |
Ik had zo'n eastpack heup tas, maar ik heb nou geen tas meer nodig ..
|
Ik wilde eerst zo'n gele eastpack..maar die hadden ze niet :(
Mja, een witte is ook goed:p |
Een lichtblauwe Nike rugzak, met grijs aan.
|
Citaat:
En een eastpak schoudertas met 3 rood-gele bloemen eropgenaaid. Alleen heb ik geen SCHOOLTAS want kzit nit meer op school. Maar die gebruik k vaak. En een roze tasje die is heel leuk. |
rood/roze Eastpack en 'k heb ook nog een dubbele Eastpack voor de wat langere dagen in het donkerblauw
|
Ow ook de bijwerksels.
Oke op mijn eastpak staan de volgende dingen gescgreven : Queens of the stone age System of a down THE FUNK SOUL BROTHER!!! TRIOMF!!!! HET IS FEEST OP DE FLORIADE!!! ''Fatboy slim is fucking in heaven'' Make looooove , not war. Tim. Dat is het geloof ik :D |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.