![]() |
Wat zijn die Schotten stil....
Kijk maar eens op sbs, al die Schotten zitten heel stil te kijken :d
Tja, met elf schotten zou je het doel wel dicht kunnen spijkeren, en toch is het al 3-0 :d |
Nederland gaat toch wel winnen :+
|
Citaat:
|
ja t zou ook aan t einde 3-10 kunnen zijn :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
FF een vraagje.
Hoe komt het dat jullie quasie allemaal zo fanatiek zijn als Nl speelt, en wij, Belgen, totaal niet. Het intresseert ons allemaal zo niet. |
Citaat:
|
Nederland voetballand.
Had het niet verwacht eigenlijk. MAAR BETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR *) *) *) 8-) 8-) :d :d NU HOPEn dat het zo blijft :D:D |
Ik ben super happy happy happy
Ik zit helemaal in t oranje voor de tv hahaha!! Bij 2-0 had ik zoiets van ja maar als de Schotten nu scoren zijn we weer terug bij 'af'... Dus toen werd het 3-0 great man... Oke ik mag natuurlijk niet te vroeg juichen maar toch!! |
Wij nederlanders zijn gewoon goed:+
|
ze lopen vast nog wel in
|
Citaat:
Maar goed dat Kluivert en Frank niet meedoen.. Nou straks van Hooijdonk nog (Hoop ik), dan zitten we helemaal geramd |
Citaat:
|
Citaat:
maja toch leuk dat ze eindelijk eens fatsoenlijk scoren |
voetbal = kut en laat de schotten * jah , gvf met 2 t's ) maar lekker winnen.
|
4-0 :z
|
Nederland quite boring (inclusief voetbal dus bedoel ik ook belgie boring is)
|
hehe hoppa
|
flawless victory zodadelijk :respect:
|
Citaat:
|
Schotten met dubbel T
|
Citaat:
|
Citaat:
|
5-0 ondertussen al :)
tis stil aan de overkant :d |
Citaat:
|
5-0:+
|
6-0 :D
|
woehaa 6-0 :d
|
6-0 :)
|
wtf heeft iedereen tv naast zn pc staan dat ze zo snel reageren ofzo:+
naja dit kan zelfs nederland toch niet meer gaan verliezen:D |
dikke crossposts hierzo :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn pa is voetbal aan het kijken en ik zit huiswerk te maken vandaar :+
|
zingen ze nu "wij houden van oranje"
ja nu ze goed spelen wel maar anders.... triest eigenlijk :z |
Eigenlijk best wel ja:z
|
ik vind die schoten anders niet stil, die GAAN behoorlijk HARD, de schotten zijn wel stil, nog een kwartiertje ... dan moet kluivert er toch nog 2 inschoppen ..
|
*Wacht op de 7-0*:D
|
Citaat:
|
:respect:
|
Citaat:
|
Tis weer een jammere zaak
|
Citaat:
|
mooie wedstijd :yes:
|
damn.. ik had 7-0 voorspelt :(
|
Citaat:
Citaat:
Maar goed, puur gekeken naar deze wedstrijd, is het duidelijk waarom het Nederlands elftal de nummer 4 van de wereld is. En Advocaat had eindelijk door dat het ns flink anders moest, en dat pakte dus goed uit. Ik vond het eigenlijk nog jammer dat de Boer en vooral Kluivert er weer in kwamen. Ik had Makaay eerder nog wat extra speelminuten gegeven dan Kluivert. Maja...als je vaak de voorkeursbehandeling krijgt, is het natuurlijk niet verwonderlijk dat je Nederlands topscorer aller tijden wordt. Maar goed...om een lang verhaal kort te maken: Oranje zit de komende zomer in Portugal, nu het niveau van vandaag vol houden en ze kunnen het evengoed ver gaan schoppen. |
die gozer stonden echt bijna te janken daarboven
|
Moet eerlijk zeggen dat ik nederland niet als winnaar had gezien... Maar de uitslag bewijst maar weer dat ik niet tot nooit gelijk heb... En ja ik ben goed blauw/dronken geworde in onze voetbalkantine:+
|
Geweldig!! Ik ben echt blij!!!
Eén ding was jammer, dat Lee Towers geen 'We are the Champions' zong na afloop |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.