![]() |
Doe de Jensen quiz:+
|
ik ben slecccchht :9
|
> 0.01
|
hehehe ik ook 0,01 % .. terwijl ik toch bijna elke keer kijk:o
|
ook 0,01 % 8)
|
Uitslag
Je doet je best om geen aflevering van JENSEN! te missen maar het lukt je niet altijd. Volgend seizoen een videorecorder kopen!8) |
Uitslag
Je doet je best om geen aflevering van JENSEN! te missen maar het lukt je niet altijd. Volgend seizoen een videorecorder kopen! |
1 Bijlage(en)
ik ook nu8)
|
Uitslag
Schaam je! je hoort bij de 0,01 % die JENSEN! nog nooit heeft gezien. Dit betekent dat je a) geen tv hebt of b) de pensioensgerechtigde leeftijd ruimschoots gepasseerd bent 8) |
Uitslag
Je doet je best om geen aflevering van JENSEN! te missen maar het lukt je niet altijd. Volgend seizoen een videorecorder kopen! Terug naar de homepage ---------------------------------------------------------------------- Nog nooit gekeken :7 |
Citaat:
|
Citaat:
En die vrouw die haar kont heeft laten verbouwen *ik zeg verder niks:x maar bereid je maar voor op een leuke aflevering ;)* Die prijs kon je winnen bij Jensen radio... Yep, ik ben Jensen-fan8-) Quiz-uitslag overigens hetzelfde als de rest hier.. |
ja patty brard en michiel huisman vanavond
ik volg ook zowat alle afleveringen8-) |
Uitslag
Schaam je! je hoort bij de 0,01 % die JENSEN! nog nooit heeft gezien. Dit betekent dat je a) geen tv hebt of b) de pensioensgerechtigde leeftijd ruimschoots gepasseerd bent . |
Citaat:
|
Uitslag
Schaam je! je hoort bij de 0,01 % die JENSEN! nog nooit heeft gezien. Dit betekent dat je a) geen tv hebt of b) de pensioensgerechtigde leeftijd ruimschoots gepasseerd bent . Terug naar de homepage ik kijk het soms 8) |
kijk het nooit, vind er niets aan om te zien hoe 2 vetzakken hun gasten afzeiken
|
Uitslag
Schaam je! je hoort bij de 0,01 % die JENSEN! nog nooit heeft gezien. Dit betekent dat je a) geen tv hebt of b) de pensioensgerechtigde leeftijd ruimschoots gepasseerd bent . Lekker boeiend, tis een leuk programma maar ik kijk het bijna nooit. :z |
ik heb het nooit gezien en dat klopt :yes:
|
Uitslag
Je doet je best om geen aflevering van JENSEN! te missen maar het lukt je niet altijd. Volgend seizoen een videorecorder kopen! |
khad gisteravond best wel medelijde met dat mens met die wondvocht :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uitslag
Je doet je best om geen aflevering van JENSEN! te missen maar het lukt je niet altijd. Volgend seizoen een videorecorder kopen! Terug naar de homepage |
nooit gezien :7
Uitslag Je doet je best om geen aflevering van JENSEN! te missen maar het lukt je niet altijd. Volgend seizoen een videorecorder kopen! Terug naar de homepage |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.